Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Naturel en proper, bij het zien moest ik direct denken aan reclame voor zeep of body lotion. Zet er het label van een cometica merk op en het verkoopt.
Zeer goed dus
eerste 2 kunnen zo in de boekskes
bij de derde vind ik de compo niet zo best...
bedoel je eigenlijk met naturel dat je geen fotoshop bewerkingen hebt gedaan? t'is maar een vraagske he...
Nou moeten we ook nog titels gaan verdedigen
Met naturel bedoel ik, de uitstraling. Heb je ooit wel eens een plaat van mij gezien die niet gesoept is? Maar uiteraard is dit hier minimaal.
En helemaal naturel is zo uit bed Hier zit make-up op, al is het heel weinig.
Titel had mss. commercieel moeten zijn, maar dat heb ik al een keer gebruikt, toch? hmm.. lifestyle dan
Mee door de verscherpte lijn en het ontbreken van nekplooien lijkt het wel of hoofd en romp van verschillende personen zijn. Beetje horror toch wel
Hopelijk is het naturel
Mee door de verscherpte lijn en het ontbreken van nekplooien lijkt het wel of hoofd en romp van verschillende personen zijn. Beetje horror toch wel
Hopelijk is het naturel
Ik dacht: laat ik nou eens speciaal voor maGuy geen ogen plaatsen.. misschien vindt hij wel een andere ziekte uit
Maar toegegeven, de plooi is erg strak.
Tevens zal ik nog eens naar die 'rode' wang kijken. Vreemd, want daar heb ik eigenlijk niets wezelijks aan gepoetst... hmmm..
Met naturel bedoel ik, de uitstraling. Heb je ooit wel eens een plaat van mij gezien die niet gesoept is? Maar uiteraard is dit hier minimaal.
En helemaal naturel is zo uit bed Hier zit make-up op, al is het heel weinig.
Titel had mss. commercieel moeten zijn, maar dat heb ik al een keer gebruikt, toch? hmm.. lifestyle dan
nee nog nooit een plaat van jou gezien die niet gesoept is
maar alles kan tegenwoordig zo ook een ongepoetste plaat van jou....maar hier niet dus
maar snap de titel nu wel hoor
blijven natuurlijk erg knappe platen
Comment