Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Charlotte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Charlotte

    Alle comments zijn welkom

    of ??



    f 3,5 - 1/60 - iso 100
    http://www.melissavanbelle.be

  • #2
    Re: Charlotte

    Mooie compo, kleurspel en belichting, maar vind hem toch een beetje moeilijk kijken.

    Comment


    • #3
      Re: Charlotte

      model ligt er heel mooi bij zo.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Charlotte

        180° gedraaid is het een juweeltje: kleuren, licht en toning zitten prima
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

        Comment


        • #5
          Re: Charlotte

          Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
          180° gedraaid is het een juweeltje: kleuren, licht en toning zitten prima
          De foto op zich is heel mooi, maar ik ben het wel eens met Jayjay, 180° gedraaid is ie nog een stuk beter.

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: Charlotte

            sterk hoor, heel mooi!

            groeten,
            dimi
            Canon & Tamron

            Comment


            • #7
              Re: Charlotte

              Wel erg groot contrast tussen het gereflecteerde licht van de huid en de omgeving.

              Comment


              • #8
                Re: Charlotte

                Ik vind het ook een heel mooie opname, maar zou ze ook wat draaien.
                Probeer eerst eens 90°?!
                Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

                Comment


                • #9
                  Re: Charlotte

                  Thx voor de comments, ik heb ze gedraaid op 90° en eens op 180°

                  Die van 180° vind ik persoonlijk niet zo mooi, je ziet dat het ondersteboven hangt precies,
                  mss moest het vanuit die positie getrokken zijn dat het dan wel beter eruit zou zien


                  Die op 90° is dan wel beter dan de 180°, maar ik prefereer nog altijd de orginele positie die ik als eerste gepost heb


                  Ik weet niet wat jullie zelf vinden ?
                  http://www.melissavanbelle.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Charlotte

                    Hoewel ik het met je eens ben ivm het 'ondersteboven hangen', moet ik zeggen dat het geheel een abstract beeld gaat vormen. En zeker niet verkeerd. En je bent echt niet de eerste fotograaf die zijn/haar platen op z'n kop laat zien. Daar heb ik hier thuis nog wel een paar mooie voorbeelden in boeken staan. Juist bij sommige beelden is het zo als je iets doe wat net niet standaard is dat het geheel krachtiger wordt.

                    Maar goed. Ik ben een kultuur en kunstbarbaar, dus laat ik dit maar aan de kenners over. Ik vind het zowel 0 als 180gr. gedraaid heel fraai.
                    Zou 90gr. niet doen.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Charlotte

                      Ik volg de commentaar van madmax, zowel 0 als 180 graden ok, de 90 is iets minder. Mooi werk
                      Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                      Mijn foto's
                      Mijn blogje

                      Comment

                      Working...
                      X