Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Thx voor de comments, ik heb ze gedraaid op 90° en eens op 180°
Die van 180° vind ik persoonlijk niet zo mooi, je ziet dat het ondersteboven hangt precies,
mss moest het vanuit die positie getrokken zijn dat het dan wel beter eruit zou zien
Die op 90° is dan wel beter dan de 180°, maar ik prefereer nog altijd de orginele positie die ik als eerste gepost heb
Hoewel ik het met je eens ben ivm het 'ondersteboven hangen', moet ik zeggen dat het geheel een abstract beeld gaat vormen. En zeker niet verkeerd. En je bent echt niet de eerste fotograaf die zijn/haar platen op z'n kop laat zien. Daar heb ik hier thuis nog wel een paar mooie voorbeelden in boeken staan. Juist bij sommige beelden is het zo als je iets doe wat net niet standaard is dat het geheel krachtiger wordt.
Maar goed. Ik ben een kultuur en kunstbarbaar, dus laat ik dit maar aan de kenners over. Ik vind het zowel 0 als 180gr. gedraaid heel fraai.
Zou 90gr. niet doen.
Comment