Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mens-dier transformatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mens-dier transformatie

    Dit is beslist een prachtige realisatie die evenwel thuishoort in fotobewerking. Ik bewonder al de moeite die je hebt gedaan om dit te maken gezien de mathemathische problemen die hieraan verbonden zijn.
    Uit curiositeit heb ik je originelen eens bewerkt met een simpel morphing programma en bekwam hetzelfde resultaat op minder dan 60 seconden. Voor mensen die geinteresserd mochten zijn aan een dergelijk programma 'Fun Morph) geef ik hierbij een downloadsite waar men een versie kan downloaden die 7 dagen werkzaam is:
    Zeallsoft Fun Morph is funny and easy to use photo morphing and warping software. Morph and warp face or image of friends, family, celebrities. Turn them into a cat or a pig or any jokes!


    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #17
      Re: Mens-dier transformatie

      Mooie transformatie. De onderste links vind ik echt schitterend... een kat met een menselijk trekje. Maakt mij niet uit hoelang je er aan zat. Het resultaat mag er zeker zijn.

      Comment


      • #18
        Re: Mens-dier transformatie

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Dit is beslist een prachtige realisatie die evenwel thuishoort in fotobewerking. Ik bewonder al de moeite die je hebt gedaan om dit te maken gezien de mathemathische problemen die hieraan verbonden zijn.
        Uit curiositeit heb ik je originelen eens bewerkt met een simpel morphing programma en bekwam hetzelfde resultaat op minder dan 60 seconden. Voor mensen die geinteresserd mochten zijn aan een dergelijk programma 'Fun Morph) geef ik hierbij een downloadsite waar men een versie kan downloaden die 7 dagen werkzaam is:
        Zeallsoft Fun Morph is funny and easy to use photo morphing and warping software. Morph and warp face or image of friends, family, celebrities. Turn them into a cat or a pig or any jokes!


        Henri
        maar geeft zo'n morphing programma je dezelfde voldoening? dacht het toch niet he!!!
        D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

        Comment


        • #19
          Re: Mens-dier transformatie

          Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
          Dit is beslist een prachtige realisatie die evenwel thuishoort in fotobewerking. Ik bewonder al de moeite die je hebt gedaan om dit te maken gezien de mathemathische problemen die hieraan verbonden zijn.
          Uit curiositeit heb ik je originelen eens bewerkt met een simpel morphing programma en bekwam hetzelfde resultaat op minder dan 60 seconden. Voor mensen die geinteresserd mochten zijn aan een dergelijk programma 'Fun Morph) geef ik hierbij een downloadsite waar men een versie kan downloaden die 7 dagen werkzaam is:
          Zeallsoft Fun Morph is funny and easy to use photo morphing and warping software. Morph and warp face or image of friends, family, celebrities. Turn them into a cat or a pig or any jokes!


          Henri
          Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
          maar geeft zo'n morphing programma je dezelfde voldoening? dacht het toch niet he!!!
          Waar de foto thuishoort, gaat het volgens mij bij bewerkingen meer over technische aspecten ed, bij dieren dan, daar zijn ze niet wild genoeg voor

          En neen zo'n morphing programma geeft inderdaad niet dezelfde voldoening en volgens mij ook niet hetzelfde resultaat als je gaat kijken naar de volledige file of groot formaat print. Dat het op formaat zoals je de foto's hier ziet iets vergelijkbaars oplevert dat kan, ik zal het voor de fun eens proberen.
          Maar toch bedankt voor je comment en de link.
          Vriendelijke groeten,Raf

          www.rafvandenbogaert.be

          Comment


          • #20
            Re: Mens-dier transformatie

            Ongemeen knappe prestatie, waar het dan ook zou moeten thuishoren.
            Klasse
            fotosite

            Comment


            • #21
              Re: Mens-dier transformatie

              Foto gisteren al gezien.
              Hangt bij ons op het werk in de tentoonstelling. (Atab)

              Comment


              • #22
                Re: Mens-dier transformatie

                Erg mooi gedaan.
                http://www.frankdoorhof.com

                Comment


                • #23
                  Re: Mens-dier transformatie

                  Aan allen hier bedankt voor de vele commentaren.

                  Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
                  Foto gisteren al gezien.
                  Hangt bij ons op het werk in de tentoonstelling. (Atab)
                  Dat klopt. Zoals eerder gezegd dit was een van de opdrachten voor school.
                  Vriendelijke groeten,Raf

                  www.rafvandenbogaert.be

                  Comment

                  Working...
                  X