Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mens-dier transformatie
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Mens-dier transformatie
zeer mooi en tof gedaan!JaanMeert.be - Newborn/Baby/Kinderfotografie
Comment
-
Bedankt alvast voor de reactie's.
Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk berichtHoe lang ben je hier nou mee bezig geweest?
Comment
-
-
Wauw, chique man
Zou enkel in de derde foto de dubbele catchlight in het linkeroog reduceren tot 1 zoals bij de rest.My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.Foto's: http://www.jefjanssens.be - - - - - Blog: http://jefjanssens.wordpress.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtWauw! Héél knap gedaan!pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
Knap gedaan!
Grtz,Fabienne
Ga in je werk op, niet eraan ten onder.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtWauw! Héél knap gedaan!
Ik vraag me af of het niet makkelijker was geweest als hij zich eerst geschoren had.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
amai das knap zeg....
waar volg jij die cursus fotoshop, of is het een studie boek waar je die techniek uithaalt, want vind dit toch wel erg knap hoor
Comment
-
Bedankt voor de reactie's alvast.
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtamai das knap zeg....
waar volg jij die cursus fotoshop, of is het een studie boek waar je die techniek uithaalt, want vind dit toch wel erg knap hoorsmetje
Ik vind die bewerking heel knap gedaan.. Wil je ze delen of hou je de techniek die hierachter zit voor jezelf? Als je ze wil delen, dan zou ik heeel graag bestemmeling zijn van den uitleg..
Alvast bedankt voor een antwoordje.
Mvg Willy
Ik volg de cursus in het volwassennenonderwijs van de stedelijke nijverheidsschool Antwerpen.
De techniek die er achter zit is niet zo heel moeilijk. Best is te starten met 2 beelden die gelijk zijn wat betreft kijkrichting en lichtinval.
Daarna is het een kwestie van geduldig en nauwkeurig werken zoals bij alles.
Het is werken met lagen dan met filters vervormen, trekken en duwen aan het beeld tot de vorm klopt en daarna met laagmaskers werken en met grijstinten selectie's maken om de onderliggende lagen meer of minder zichtbaar te maken.
Comment
-
Héél prachtig gedaan.
't wordt tijd dat ik ook nog eens zo'n cursus ga volgen
...welk was nu weer da zelfportretNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
Comment