Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drowning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Drowning

Ik ben eens benieuwd wat jullie hiervan vinden:

Het is een onderwater foto (vandaar de spiegeling) gecombineerd met een bewerking in photoshop.

De tekst is inderdaad van The (fantastische) Cure van het lieke: "The Drowning man" (http://fr.youtube.com/watch?v=yzdd_i2iMBc).
    Ik heb hieronder het origineel toegevoegd

Last edited by SKurt; 17 juni 2008, 09:00. Reden: Origineel toegevoegd
    SKurt.be
    www.SKurt.be

Re: Drowning

Mooi !

Ik zou wel geen grundge bewerking doen op de letters want zo worden ze nog nauwelijks leesbaar. Allée, werkt niet voor mij.
    Maar je zou nog een paar grundge brushes op de rest van de image kunnen toepassen.

Comment

Weet eigenlijk niet goed wat ik er moet van denken.
      Ergens spreekt de foto mij wel aan, gewoon al omdat hij niet alledaags is.
      De tekst daar heb ik een minder goed gevoel bij...
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Als ik me niet vergis, is de tekst afkomstig van een liedje van de Cure. Even terzijde en bedoeld als informatieve vraag vanwege mezelf, maar moet je in zo'n geval geen referentie maken naar de auteur.

Mooie foto en goede combinatie met de achtergrond en het is een kwestie van smaak, maar ik had de spiegeling eruit gelaten, het vervormt alles een beetje op een onnatuurlijke wijze vind ik.
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Ik weet eigenijk ook niet goed wat ik er moet van denken...
          Hij spreekt me aan, maar waarom ?
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Mooi, als je de tekst wegcropt.

Comment

Ik heb het origineel er eens aan toegevoegd, recht uit de camera, enkel 90° gedraaid naar rechts
              De tekst is idd van The Cure.
              Het lettertype van de tekst is zo, er is geen bewerking op de tekst uitgevoerd. Het is idd wel moeilijk leesbaar, maar ik vond het wel een passend lettertype.
              De tekst is ook voor mij essentieel, het gevoel dat ik bij dit beeld probeer te scheppen is het gevoel dat past bij deze song van The Cure.

Koud, verdrinken, kil, donker...

De spiegeling is eigen aan het water.

Ik start met een foto en dan voer ik op 't gevoel een bewerking uit, en soms denk je, ben ik nu wel goed bezig.
              Als ik deze foto de dag erna bekeek had ik nog een goed gevoel erbij, maar 'k was wel nieuwsgierig wat anderen er van vinden

Bedankt voor jullie reacties!!
              SKurt.be
              www.SKurt.be

Comment

Kurt, ik ben dit topic na al een aantal keren komen bekijken, en toch ik blijf dit akelig vinden... Ik heb hier gemengde gevoelens bij, maar dat was misschien de bedoeling. Desalniettemin kan ik de artistieke kant wel hebben.
                BD0910BE

Comment

De foto vind ik goed
                  Voor de tekst zou ik een ander lettertype (eenvoudiger) en schikking nemen.

Comment

Coole foto! Prachtig nummer!
                    Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                    Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

Comment

Fascinerende foto... Eéntje waar ik blijf naar kijken. Er zit heel veel gevoel in, heel goed gedaan!
                      www.focusfotografie.be
                      www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                        Kurt, ik ben dit topic na al een aantal keren komen bekijken, en toch ik blijf dit akelig vinden... Ik.
                        Dito. En daarom is het een erg geslaagde plaat.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Een 'heerlijke plaat' is hier niet echt de juiste omschrijving , maar ik vind dit wel een enorm intrigerende en akelige foto. En ook dat liedje is prachtig, ééntje van the Cure dat ik nog niet gehoord had. Knap!

En als je bedoeling was om de sfeer van het lied weer te geven met een foto, ben je daar zeker in geslaagd. De foto bekijken terwijl ik het nummer beluister, geeft me het gevoel dat het 'plaatje klopt'.
                          "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
                          website fotoblog

Comment

Gecropt boven de letters een sterke plaat.

Mysterieus, beklemmend, vragen stellend... alles wat ik zoek in een foto.
                            Jeroen

Comment

Working...
                            X