Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik veronderstel dat het wel met opzet zal zijn dat de mond en kin er niet helemaal op staan, maar vind het hier eigenlijk eerder een tekortkoming dan een meerwaarde.
Had graag het volledige beeld gezien. Verder wel heel mooi.
kinderachtig en lekker leerzaam voor de overige leden.
Zal een erg rommelig forum worden als iedereen zijn platen weg zou halen na de minste vorm van opbouwende kritiek.
kinderachtig en lekker leerzaam voor de overige leden.
Zal een erg rommelig forum worden als iedereen zijn platen weg zou halen na de minste vorm van opbouwende kritiek.
(Natuurlijk moet je kritisch blijven, als je gezegend bent met een goede blik. En dat de meute het niet begrijpt, wil niet zeggen dat je je moet verlagen tot hun niveau.)
tja en als je dan dit comment leest geschreven door TS!!!!
grt,bouk.
Hoho niet zo snel conclusies trekken. Blijkbaar een foutje op de server gemaakt met het uploaden van andere bestanden. Sorry daarvoor.
Laat die meningen maar komen hoor.
Ik veronderstel dat het wel met opzet zal zijn dat de mond en kin er niet helemaal op staan, maar vind het hier eigenlijk eerder een tekortkoming dan een meerwaarde.
Had graag het volledige beeld gezien. Verder wel heel mooi.
Ofwel idd volledig, ofwel alles eraf (misschien zelfs t/m de neus). Lijkt mij het best.
Voor de rest wel speciaal beeld.
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Mooie DOF, zeker voor zo dichtbij getrokken, met de scherpte op de juiste plaats.
Inderdaad alleen spijtig van de crop, ik vind hem ook net iets te krap gekadreerd.
Comment