Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Veronique
Collapse
X
-
-
Re: Veronique
focus lijkt me toch verkeerd te liggen hoor.
mm
-
het maakt uiteraard geen hol uit wat ik hiervan denk of zeg ...
voor mij is het een niet zo 'perfect' saai plaatje ... tenzij het natuurlijk de vrije artistieke keuze was om niet scherp te stellen op de ogen ...Scotty... beam me up !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk berichtKan zò in de postordercatalogus.
Kwee nie.. maar ik krijg bij dit plaatje een heel erg oudbollig gevoel. Die achterwand is echt uit de tijd.
Voor de rest een vrolijke pose/blik en een leuk modelGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk berichthet maakt uiteraard geen hol uit wat ik hiervan denk of zeg ...
voor mij is het een niet zo 'perfect' saai plaatje ... tenzij het natuurlijk de vrije artistieke keuze was om niet scherp te stellen op de ogen ...
Comment
-
-
Nogal gewone foto, en niet zo mooie achtergrond.
Neem eens een egale achtergrond, rustiger bloesje, model frontaal fotograferen, handen omlaag of gekruist, recht in de camera kijken en niet lachen. Dan krijg je al een meer up-to-date portret en is bovendien heel mooi.
Maar ja, veel is een kwestie van smaak.
Comment
-
zoals wat vaker in jouw foto's voorkomt doet de scherpstelling bij dit beeld wat vreemd aan voor mij.
Vind het wel vreemd, want je hebt f8 gebruikt, wat je normaal gezien toch voldoende scherptediepte moet opleveren...
Misschien eens de lens op back-focusing testen?
Tom~TDN
fotoblog: www.tdn9.be
Comment
-
hè wat een gezellige foto, was het eerst wat in me opkwam bij het zien van deze opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk berichtzoals wat vaker in jouw foto's voorkomt doet de scherpstelling bij dit beeld wat vreemd aan voor mij.
Vind het wel vreemd, want je hebt f8 gebruikt, wat je normaal gezien toch voldoende scherptediepte moet opleveren...
Misschien eens de lens op back-focusing testen?
Tom
Op statief verlies je uiteraard alle spontaniteit als je met een vlot model werkt
Ben de laatste tijd ook wel aan het experimenteren met de verscherping in de CS3 , misschien dat het daaraan ligt ;
Misschien terugkeren naar mijn oude wijze van verscherpen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtAls er probleem is met de scherpte denk ik eerder aan het mannetje dat probeert het geheel camera lens stabiel te houden ; zoals je wellicht ook hebt kunnen zien heb ik deze serie gemaakt met de 70-200mm 2.8 van canon en geloof me , soms word het ding echt te zwaar om uit de hand te fotograferen , zelfs met de ingebouwde stabilizer.
Op statief verlies je uiteraard alle spontaniteit als je met een vlot model werkt
Ben de laatste tijd ook wel aan het experimenteren met de verscherping in de CS3 , misschien dat het daaraan ligt ;
Misschien terugkeren naar mijn oude wijze van verscherpen ...
Ik werk er bijna altijd mee in combi met een Mark 1ds II en een wft-e2 + radio trigger... dat is geloof ik 5 kg of zo. Ik heb er zelden of nooit last van. En ik zie er niet uit als Hercules hoor
Waar ik wel last van heb met de 85mm 1,2 is een backfocus, maar dat is een kwestie van kalibreren.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Als de arm achter het hoofd scherp is, en de hand voor het hoofd scherp, dan heeft dat niets te maken met bewegingsonscherpte van de fotograaf, en ook niets met de scherptediepte. Mijn enige verklaring voor de onscherpte is het onderwerp dat het hoofd beweegt of... een "click" te veel in de nabewerking.
Comment
Comment