Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Steengoede teksten, maar ook zeer goed geïnterpreteerd. Complimenten aan het model. En dan nog uitstekend in beeld gebracht. Creatief en competent, twee belangrijke c's in de fotografie.
tknx Luc dat je me geplaatst hebt was een super toffe dag voor herhaling vatbaar)) DIDI heeft een ideetje weer maar ze moet eerst alles vindentot ziens Luc
Mooie fotoreeks , prachtig poseerwerk van Nessu en dito visagie en prima uitgelicht.
Digitale afwerking van de beelden is nog vatbaar voor verbetering , bijvoorbeeld met de One-click software worden deze beelden nog stukken beter (zelf de test hier gedaan)
Hmm.. ik vind de originele qua huidtint toch meer natuurlijk overkomen. Ook het shirt (hoewel ietsie fletser) komt ook heel mooi over. Kweenie.. zal wel smaak zijn denk ik.
Bij dit soort platen met een witte achtergrond zie ik liever wat zachtere kleuren.
Comment