Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straf spul zo’n Fisherman’s Friend!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Straf spul zo’n Fisherman’s Friend!

Dit loze vissertje keek zeer verrast toen er een 100-400 op hem gericht stond. Écht blij was-ie d’r niet mee, de opgestoken middelvinger heb ik blijkbaar gemist, té druk bezig met op dat LCD-schermpje te loeren

Ciao
    JJ
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Re: Straf spul zo’n Fisherman’s Friend!

Like it!!!!! Grtz, D.

Comment

Recht voor de raap
      mvg,
      Ludo V.

Comment

Misschien had hij iets te verbergen, maar eerlijk gezegd vind ik het ook niet leuk als iemand mij ongevraagd gaat fotograferen. Dit terzijde vind ik de man nogal centraal geplaatst en krijg ik ook een beetje een ongemakkelijk gevoel bij de foto.

Comment

t ziet er zo'n type uit dat naar alles wat hem niet aanstaat zijn middelvinger opsteekt. Wat kan je anders verwachten als je graag met zo'n bebloede vis rondrijdt?
          Mooie foto, goed van kleur en scherp.

Comment

JJ

Leuke foto, mooie scherp dat individu vastgelegd, maar de compo kan me niet helemaal bekoren (centraal onderwerp en rommelige achtergrond, neigt teveel naar snapshot), wat meer links geplaatst en meer DOF had imho beter geweest maar dat laatste waarschijnlijk niet haalbaar
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

een beetje luguber uitziend plaatje, maar het vissertje lijkt me wel een aardige man hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi waargenomen

(heb je op voorgrond aan rechterkant wat weggewerkt?)
                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Goeie foto - geen probleem met de compositie, zeker voor een 'instant-portret'. Ook niet met de achtergrond - het is niet het soort beeld waarbij je 10min tijd hebt om een ideale achtergrond te kiezen hè.
                  Het leuke is dat de vis in eerste instantie niet erg opvalt, en dat je die pas later 'ontdekt'.
                  Zeker een opgestoken middelvinger waard - en al goed dat je die vis niet naar je kop gekregen hebt..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
                    Goeie foto - geen probleem met de compositie, zeker voor een 'instant-portret'. Ook niet met de achtergrond - het is niet het soort beeld waarbij je 10min tijd hebt om een ideale achtergrond te kiezen hè.
                    Het leuke is dat de vis in eerste instantie niet erg opvalt, en dat je die pas later 'ontdekt'.
                    Zeker een opgestoken middelvinger waard - en al goed dat je die vis niet naar je kop gekregen hebt..
                    dito
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frauke Bekijk bericht
                      Misschien had hij iets te verbergen, maar eerlijk gezegd vind ik het ook niet leuk als iemand mij ongevraagd gaat fotograferen. Dit terzijde vind ik de man nogal centraal geplaatst en krijg ik ook een beetje een ongemakkelijk gevoel bij de foto.
                      Het is nu net dat ongemakkelijke gevoel dat ik wou overbrengen

Wat de compo betreft, jullie hebben wel gelijk hoor, maar zoals S02 al aangaf, dit is letterlijk een snapshot van iets wat ik vanuit m'n ooghoek bespeurde, dan heb je geen tijd om aan iets anders te denken. Keuze's

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                      (heb je op voorgrond aan rechterkant wat weggewerkt?)
                      Nee, maar op de originele staan de vlekken ook, waarschijnlijk druppels op de lens, want 't was aan 't regenen.

Mercikes aan allen
                      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Working...
                      X