Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

How she used to be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: How she used to be

    Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
    De 1e Foto is een supertoffe plaat...goede kleursetting en een compo die onze ogen naar de personages voert.

    De twee andere foto's kun je bijplaatsen in het familiealbum...
    Dat van dat familiealbum ga ik me maar niet teveel aantrekken zeker

    Ben er vrijwel zeker van dat die d van used erbij hoort, idd in normale zinsbouw is het did+infinitive, maar dit is anders dacht ik.
    Mss kan Trebs hier opheldering brengen ??

    Bedankt voor die goede reacties !

    Maxim
    UPDATED http://smax-photo.magix.net

    Comment


    • #17
      Re: How she used to be

      Die eerste vind ik een héle mooie.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #18
        Re: How she used to be

        Oorspronkelijk geplaatst door Smax Bekijk bericht
        Ben er vrijwel zeker van dat die d van used erbij hoort, idd in normale zinsbouw
        En ik ben op het eerste zicht ook redelijk heel zeker van niet, wat Trebs er ook mag van denken

        Wat wel zou kloppen is "How it used to be"

        Nochtans kan je jouw bewoording terugvinden op internet (zoals met alle foute bewoordingen), dus toch Trebs maar even roepen mss... Al schrijft de persoon met goed taalgevoel meestal properder Engels dan "de echte"

        Ik kan me eigenlijk best indenken/indekken dat het mogelijk is, naargelang wat je juist wil zeggen. Er zijn zo wel meer van die dingen waar je de basisregeltjes te snel op wil toepassen omdat je als anderstalige gewoon niet voldoende kennis ervoor hebt.

        En... foto 3
        Last edited by maGuy; 12 juni 2008, 00:56.

        Comment


        • #19
          Re: How she used to be


          "How did it used to be?" is een correcte zin, "How did it use to be" niet, daar ben ik nu al zeker van, als je zonder de D invoert in google komt er op met D.

          "How it used to be" is dan weer niet vragend, eigelijk niet te vergelijken dus

          Zie niet echt in of dit nog zin heeft om hier nog verder over te posten

          grts, Maxim
          UPDATED http://smax-photo.magix.net

          Comment


          • #20
            Re: How she used to be

            Oorspronkelijk geplaatst door Smax Bekijk bericht
            Zie niet echt in of dit nog zin heeft om hier nog verder over te posten
            Omdat het voor sommigen gewoon interessant is natuurlijk Het is idd zoiets waar je kan intrappen voor je 't weet; voor mij klonk het nochtans niet per se fout, maar ben te snel mee in Fullators regeltje getrapt Ik zal het dus zeker onthouden (en heb nog geen officiële bevestiging gezien trouwens; er zijn immers dingen die zowat iedereen verkeerd schrijft). En om dan gelijk te zeggen dat "How did it use to be" "in geen geval zou bestaan"...? Daar zou ik al even voorzichtig mee zijn.

            Het is eigenlijk aan Fullator om dit nu tegoei uit te zoeken

            Met flauwekul uit continue veranderingen in het Groene Boekje te volgen hou ik mij niet bezig, maar dit vind ik wel interessant
            Last edited by maGuy; 12 juni 2008, 03:34.

            Comment


            • #21
              Re: How she used to be

              Mooie reeks
              Spijtig van het 'knipoogje' in #2
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment


              • #22
                Re: How she used to be

                I'm pretty sure the 'how did it used to be?' is correct. Even though it reads rather strangely.
                In the spoken word, the 'd' is often unheard because of laziness in pronunciation. Orally we hear 'use to' which sounds more like useto when said in conversation.

                I'm no language freak, but that's my take on it

                The pics, nice ones!
                However, I'm looking for the question in the first one.. I guess the child is asking the Grandmother? I'm missing some communication there.

                Rob.

                Comment


                • #23
                  Re: How she used to be

                  Plaat 1

                  Wat zijn ze eigenlijk aan het doen in foto3

                  Comment


                  • #24
                    Re: How she used to be

                    Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                    En om dan gelijk te zeggen dat "How did it use to be" "in geen geval zou bestaan"...? Daar zou ik al even voorzichtig mee zijn.
                    hehe 'k zei gewoon dat die zin niet vragend is, helemaal niet dat die niet zou bestaan


                    Omtrent het knipoogje, is voor sommigen idd wat storend.
                    Heeft m'n nichtje eigenlijk altijd met haar oogje als er wat fellere lucht is,
                    kon er niet veel aan sorry

                    trebs, tx for the clarification
                    The text under the pic is just complementary, nothing ment with it.

                    Bedankt voor de reacties
                    UPDATED http://smax-photo.magix.net

                    Comment


                    • #25
                      Re: How she used to be

                      Ze staan voor mij al in de juiste volgorde geklasseerd. Speciale voor numero uno ! De bomma zal er wel eentje willen om tegen de muur te hangen. Skuun !

                      Tjerri

                      Comment


                      • #26
                        Re: How she used to be

                        De 1ste is echt heel geslaagd!

                        De andere 2 vind ik iets minder, ze hebben iets minder 'sfeer' dan de eerste

                        Tom
                        ~TDN
                        fotoblog: www.tdn9.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: How she used to be

                          Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
                          De twee andere foto's kun je bijplaatsen in het familiealbum...
                          ... en dan het album publiceren.

                          Prima reeks. Eerste is heerlijk, tweede zit ook wel snor (maar beantwoord m.i. 't minst aan je opdracht), en de laatste vind ik ook toch ook heel mooi gedaan. Ik wil hier de familiealbums wel eens bekijken, waar dergelijke foto's in staan.

                          Comment


                          • #28
                            Re: How she used to be

                            dit zijn gewoon echt hele goeie foto's


                            Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

                            Comment


                            • #29
                              Re: How she used to be

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Luc Bekijk bericht
                              Zéér mooie reeks.
                              Foto 1 mooi lijnenspel en bewolking
                              Foto 2 jammer van oogje
                              Foto 3 super hoor, ook mooie belichting

                              gr
                              Luc
                              ik volg luc
                              pitteljon.be
                              The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                              Comment


                              • #30
                                Re: How she used to be

                                Foto 1 WAUW super :d Heb er geen woorden voor :d

                                Comment

                                Working...
                                X