Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De eerste is heel erg knap qua lijnenspel, sfeer en toning. Een foto met veel gevoel in! Super!! (Persoonlijk minpuntje: hij had iets lichter mogen zijn)
Foto 2 vind ik mislukt door haar oog en mond. De bedoeling was goed, de compo is leuk, maar spijtig genoeg is het resultaat niet echt geslaagd. Ik begrijp wel waarom je 'm toch wilt houden, want op die 2 elementen na vind ik 'm wel goed hoor, maar die 2 elementen zijn in mijn ogen zodanig storend dat dit een foto is voor de prullenmand.
Foto 3 is ook niet slecht, maar die toegeknepen oogjes en die haren voor het oog halen het niveau naar beneden. Er is ook een sensorvlekje links naast het meisje haar hoofd.
Ah ja, en als je "did" gebruikt in een zin, dan volgt daar nooit een werkwoord op -ed op. Trebs mag zeggen wat hij wil, maar did + ww op -ed is echt niet correct. ;-)
Comment