Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik ben geen model, maar ben wel ne mens en ik kan hoog springen (zelfportret) +update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ik ben geen model, maar ben wel ne mens en ik kan hoog springen (zelfportret) +update

ik heb mij deze middag ne keer heel ge geamuseerd int park om een goe examen te vieren
    let aub niet op de photoshop prutsdingen, ik heb veel moeten wegclonen dat in de weg stond en beter dan dit kan ik het echt niet krijgen het origineel zag er zo uit: origineel
    desalniettemin vind ik het zelf echt wel een coole foto

ps, ik spring niet van op een verhoog, ik vertrek gewoon op het gras. de plaats onderaan waar je het photoshop gepruts ziet zijn de overblijfselen van mijne maat die zo vriendelijk was om op het knopje te duwen (hij speelde voor afstandsbediening op voice command)

Last edited by Matthias; 11 juni 2008, 11:04.
    5DmkIII en wat glas

Re: ik ben geen model, maar ben wel ne mens en ik kan hoog springen (zelfportret)

Wel origineel
    I only shoot reflections...
    Canon 600D , 18-55mm IS , 28-90mm , 75-300mm

Comment

Re: ik ben geen model, maar ben wel ne mens en ik kan hoog springen (zelfportret)

heerlijk gedaan

trouwens wa ga u moeder zeggen van dat paar groen kousen
      Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
        heerlijk gedaan

trouwens wa ga u moeder zeggen van dat paar groen kousen
        gij zijt ook constant online precies é
        merci voor de goeie commentaar

ps, updates zullen nog wel eens volgen (vertrek en eindfase) maar heb momenteel enkel deze al bewerkt en ben effe kapot van mijn korte nacht voor het examen
        5DmkIII en wat glas

Comment

Ferm knap gedaan en proficiat met het examen hé
          Greetz,
          Dirk

Comment

Bravo met het goede examen (feit of aanvoelen)
            Prachtig en origineel foto idee.
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
              Bravo met het goede examen (feit of aanvoelen)
              Prachtig en origineel foto idee.
              feit hoor
              de docent zei dak mij helemaal geen zorgen moest maken over dit vak (en de grote vraag op 12punten was volledig juist dus kan al nie veel meer misgaan)
              5DmkIII en wat glas

Comment

leuk gedaan, hoop wel op een goed vervolg.
                succes!!!!
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

nice matthias !!
                  zalige foto! zijn niet anders van u gewoon eigenlijk...
                  ik hoop in spanje ook zo'n mooie foto's te hebben!!
                  Nikon D70 || Nikkor 18-55 - nikkor 70-300 - tokina 12-24 F.4 - nikkor 50mm 1.8 - SB600 + omnibounce - Velbon CX-686 - logic case SLR & notebook backpack
                  Fuji F31fd + onderwaterhuis WP-FXF30 + dicapac WP-100 ( dicapac = te koop)

Comment

Goed gelukt
                    Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                      gij zijt ook constant online precies é
                      tzijn examens hé... alles is beter dan leren
                      Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Niet op uw toestel geland?
                        Nice pic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                          Niet op uw toestel geland?
                          Nice pic
                          na veel probeersels en mislukkingen wast wel gelukt, gelukkig zonder brokken. tis wel lastig want ik moest dus vertrekken met mijn benen open over mijne maat, en zo richting mijn toestel springen en dus ook landen met de benen open of anders zou het krak zijn ze
                          5DmkIII en wat glas

Comment

Mooi probeersel en proficiat met uw examen.

Nu wil ik geen spelbreker zijn maar technisch gezien heb je deze foto niet zelf gemaakt, of begrijp ik het verkeerd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk bericht
                              Mooi probeersel en proficiat met uw examen.

Nu wil ik geen spelbreker zijn maar technisch gezien heb je deze foto niet zelf gemaakt, of begrijp ik het verkeerd?
                              lol toch denk ik dat hij er genoeg aan gedaan heeft om hem hier te mogen zettenhoor
                              tis tenslotte alleen het op het knopje duwen dat hij niet zelf heeft gedaan

Comment

Working...
                              X