Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik ben geen model, maar ben wel ne mens en ik kan hoog springen (zelfportret) +update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ik ben geen model, maar ben wel ne mens en ik kan hoog springen (zelfportret)

heel mooi gedaan
    misschien rechts in de foto ook wat bomen ering clonen?

Dan ben je helemaal ingesloten in het groen.
    Een amateur maakt zich druk om scherpte
    een professioneel maakt zich druk in de verkoop
    een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Re: ik ben geen model, maar ben wel ne mens en ik kan hoog springen (zelfportret)

Is dat wat ze noemen: 'een gat in de lucht springen'?
      Succes met je studie!

Comment

mooi resultaat maar het meisje op het origineel mag er van mij zeker bijblijven hoor. dus nogmaals de bewerking zonder het clonen ?
        Instagram | Website | Blog | Facebook | Twitter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven G. Bekijk bericht
          heel mooi gedaan
          misschien rechts in de foto ook wat bomen ering clonen?

Dan ben je helemaal ingesloten in het groen.
          zoietske?D

de jongen onder in de foto vind ik iets teveel breken met al het groen, dus heb ik die liever weggeshopt...
          5DmkIII en wat glas

Comment

Re: ik ben geen model, maar ben wel ne mens en ik kan hoog springen (zelfportret) +up

Prachtige foto van concept !

Cloning zou ik nog eens herbekijken en saturatie wat minderen.

Comment

Re: ik ben geen model, maar ben wel ne mens en ik kan hoog springen (zelfportret) +up

Volgens mij genomen in het park aan de brugse poort ,
              in Gent, ik zie het aan de bomen

fijn gedaan, speciaal

Comment

Haha Matthias, ge zijt een beetje 'prettig gestoord' gij
                Dat lijkt me een positieve eigenschap
                Erg leuk en creatief beeld - de aanpassing werkt inderdaad
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ik heb eens gekeken hoe je dat gras onderaan beter zou kunnen krijgen.

Je kan ook een fisheye effect creëren met photoshop via filters > distort> polar coordinates > rectangular to polar.

Als je dan een aparte foto van gras neemt, kan je die omvormen tot een boog en dan in uw foto bijplakken.

Je gaat de beeldhoek goed moeten bekijken.
                  Hoe langwerpiger uw startfoto, hoe meer de foto een ovaal zal worden.
                  Is uw foto eerder een vierkant, dan krijg je een cirkel. In uw foto gaat het eerder naar een cirkel toe dat je moet hebben.

Verder moet je genoeg gras meenemen in uw startfoto. Heb je maar gras onderaan uw foto, dan ga je maar een smalle strook gras hebben na de toepassing van uw filter. Ook hoe meer pixels uw startfoto heeft, hoe beter want de pixels gaan serieus uit elkaar getrokken worden.

Comment

Working...
                  X