Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik werk aan de visualisering van de opdrachtsverklaring voor een woonzorgcentrum, het eerste thema is we zijn een zorgende instelling. Vandaar dit probeersel. Ik weet dat ik hier zeker nuttige kritiek zal krijgen.
Maar ik zou eerder het geheel willen zien, mét tekst. Momenteel zegt de tekst 'zorgende' mij niet genoeg. Maar goed, ik ken de toepassing niet volledig van het beeld, ook niet in welke vorm het allemaal gebruikt zal worden.
Typografie is minstens even belangrijk als de foto, dus zal uw aandacht ook hier naartoe moeten gaan.
Net boven het hart is een groot, grijs hand te zien met een bijbel. Het lijkt nu alsof dit oude vrouwtje zo'n grijs hand heeft!
Ja dit is voor mij ook een vreemde plaats om die hand in de collage te brengen. 'k Denk dat het mooier is zonder de hand.
Voor de rest vind ik de foto prima
Comment