Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zorgen voor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zorgen voor

Ik werk aan de visualisering van de opdrachtsverklaring voor een woonzorgcentrum, het eerste thema is we zijn een zorgende instelling. Vandaar dit probeersel. Ik weet dat ik hier zeker nuttige kritiek zal krijgen.

Thx !

Re: Zorgen voor

Ik zie geen toegevoegde waarde in die druppeltjes. Begrijp de bedoeling ervan niet goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Ik zie geen toegevoegde waarde in die druppeltjes. Begrijp de bedoeling ervan niet goed.
      De foto van het hart is door een natte ruit gemaakt, om een warme huiselijke binnensfeer te hebben, maar ik twijfel ook wel hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
        De foto van het hart is door een natte ruit gemaakt, om een warme huiselijke binnensfeer te hebben, maar ik twijfel ook wel hoor.
        Ik zou deze wel eens zonder tekst willen zien. Plaat zegt genoeg op zich denk ik.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Foto vind ik ok!

Maar ik zou eerder het geheel willen zien, mét tekst. Momenteel zegt de tekst 'zorgende' mij niet genoeg. Maar goed, ik ken de toepassing niet volledig van het beeld, ook niet in welke vorm het allemaal gebruikt zal worden.

Typografie is minstens even belangrijk als de foto, dus zal uw aandacht ook hier naartoe moeten gaan.

Comment

Net boven het hart is een groot, grijs hand te zien met een bijbel. Het lijkt nu alsof dit oude vrouwtje zo'n grijs hand heeft!
            My Flickr page!

Comment

over de gehele opname druppeltjes een veel sterker beeld.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xemio Bekijk bericht
                Net boven het hart is een groot, grijs hand te zien met een bijbel. Het lijkt nu alsof dit oude vrouwtje zo'n grijs hand heeft!
                Ja dit is voor mij ook een vreemde plaats om die hand in de collage te brengen. 'k Denk dat het mooier is zonder de hand.
                Voor de rest vind ik de foto prima
                Groetjes Vicky

Comment

Working...
                X