Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik wil hier nu niet tegendraads doen maar deze foto doet het voor mij helemaal niet...
ik vind het geheel van armen en schouders veel te druk bij het gezicht... ofwel zet je er meer van het lichaam bij, ofwel enkel het gezicht, maar zo klopt het imho niet... heb er al veel betere van jou gezien die mij wél een wauw effect geven, iets wat deze zeker niet doet
ik wil hier nu niet tegendraads doen maar deze foto doet het voor mij helemaal niet...
ik vind het geheel van armen en schouders veel te druk bij het gezicht... ofwel zet je er meer van het lichaam bij, ofwel enkel het gezicht, maar zo klopt het imho niet... heb er al veel betere van jou gezien die mij wél een wauw effect geven, iets wat deze zeker niet doet
Comment