Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Het is in ieder geval een prachtige foto van een heel mooi model. Persoonlijk (als vrouw ) denk ik dat een natuurlijke mond met een klein beetje lipgloss hier veel beter zou passen. Dit fuchsia vind ik te hard, zeker de lipliner, in combinatie met haar zachte ogen en wangen. 't Is maar een idee hé!
Voor mij ook de z/w versie. (Misschien wel om de reden die Hilde aangeeft, weet ik niet, ben een man..).
Ik hou in elk geval niet zo van opvallend geverfde lichaamsdelen.
Mooie dame, mooi licht en toch een beetje 'on-Madmaxe' compositie voor mij ...
Ooit pikte ik van jou op dat foto's zonder nek gelijk de vuilbak ingingen (ligt deze dan niet op het randje ?). En verder vind ik het vrij druk : het tussenstuk tussen arm en hoofd kan ik echt niet thuis brengen.
Jr in het vak, dus laat maar weten als ik er naast zit...
Mooie dame, mooi licht en toch een beetje 'on-Madmaxe' compositie voor mij ...
Ooit pikte ik van jou op dat foto's zonder nek gelijk de vuilbak ingingen (ligt deze dan niet op het randje ?). En verder vind ik het vrij druk : het tussenstuk tussen arm en hoofd kan ik echt niet thuis brengen.
Jr in het vak, dus laat maar weten als ik er naast zit...
Mijn voorkeur wel voor Z/W
Uhuh.. als het de compositie niet ten goede komt, of niet flatterend voor het model is, is een lange nek altijd prettig.
Voor mijn persoonlijke gevoel zit het hier prima. En wat het tussenstuk betreft... dat noem ik zoeken
Hier heb je er nog één: ze heeft geen vingers maarja.. zo heeft die van jou in plaat 1 geen tussenstuk tussen bovenarm en hand
Comment