Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flore Zuiver en Naakt ( 18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Flore Zuiver en Naakt ( 18+)

Erg mooie foto met een mooie toning die een aparte sfeer oproept. Deze foto doet mij veel meer dan de standaard "glamour" naaktfoto's.
    www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

Comment

Geweldig!
      Onzeker, droevig en teder...
      Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
      Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

Comment

Nu eens geen naakte Barbie!
        ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Ik vind het gewoon een beeld van een naakt meisje waarvan de vingertoppen dan nog op een pijnlijke manier werden geamputeerd , zeker geen hoogstaand fotografisch werk.

Comment

Tis wel een oudje ... Niet het model dan
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
              Ik vind het gewoon een beeld van een naakt meisje waarvan de vingertoppen dan nog op een pijnlijke manier werden geamputeerd , zeker geen hoogstaand fotografisch werk.
              Dat ongeveer ja, plus het feit dat de nadruk echt wel op 'meisje' ligt. Ik heb er niet eens een comfortabel gevoel bij. Doet me denken aan een foute snapshot voor een fout netwerk. Sorry Bart, 't is niet persoonlijk bedoeld en 't zal wel ok zijn, maar dat oncomfortabel gevoel geeft die foto mij nu eenmaal.

Voor alle duidelijkheid nog eens extra: ik suggereer hier helemaal niets he, voor degenen die iets tussen de regels menen te lezen. Ik beperk mijn commentaar tot het gevoel dat deze FOTO bij mij oproept.
              Last edited by Sylvie Huybrecht; 22 oktober 2008, 23:00. Reden: Aanvulling
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

Comment

Te moeilijk om te beoordelen, dus een goeie voor mij.
                Eén ding kan ik wel zeggen... de onvolmaaktheden in de compo en pose maken de foto m.i. sterker. Niets aan een mens is symmetrisch, dus wat baat het een onvolmaaktheid centraal te plaatsen. 't Lijkt me ook dat ze niet het middenpunt wil zijn.
                Foto is puur, desaturatie een optie, die bij mij niet veel bijbrengt.

Comment

Working...
                X