Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik haar persoonlijk wel echt in het midden geplaatst hebben, nu mis je net da beetje symmetrie.
PS : misschien kan je dit eens proberen met 1 kleurrijk speldje of een witte bloem in het haar ofzo.
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
wel, in tegenstelling tot de mindere reacties die ik hier vooral lees... hij maakte me sprakeloos!
toch zijn er enkele dingen die ik anders zou aanpakken.
Ik zou het model óf in het midden zetten, of helemaal rechts (of links) zetten.
Voor de rest kan je misschien een proberen de kleuren iets meer op te fleuren? Niet om er een fleurige foto van te maken he, maar gewoon om ze wat beter te doen doorkomen.
Goed gedaan!
Oke, je hebt er niet om gevraagd.. maar ik heb je foto zelf eens onder handen genomen en dit bekwam ik:
Een mooi model, maar de foto zelf spreekt mij niet echt aan...
Bij deze foto krijg ik eerder het idee van "ik wil een meisje naakt op de foto" dan "ik wil een mooi fotografisch hoogstandje". (En dit is absoluut niet slecht bedoeld!) Een andere pose zou mij al beter bekoren en (wat mij betreft althans) hoeft een meisje niet helemaal "bloot" te zijn. Ik heb liever dat er nog wat "verstopt" is, dat er nog iets "mysterieus" is. Nu zie je bijna alles van het model. Maar dit is kwestie van smaak uiteraard!
Toch een verdienstelijke poging die mijns insziens technisch wel goed is uitgevoerd.
Oke, je hebt er niet om gevraagd.. maar ik heb je foto zelf eens onder handen genomen en dit bekwam ik:
ik gaf de foto enkel meer contrast, waarna ik de exposure aanpaste en hem cropte.
De originele vond ik al niet zo speciaal. Jou bewerking vind ik echter totaal niets.
Fototechnisch was de originele dan nog een stuk beter.
Wat ik vooral ontbreek is zoals door anderen al gemeld, dat beetje bedekking.
bvb; armen gekruist voor de borsten had het totaal al net iets aangenamer gemaakt.
Naakt fotografie moet meer zijn dan zomaar naakt. De verborgen schoonheid is soms veel mooier dan de zichtbare.
.-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com]***
De originele vond ik al niet zo speciaal. Jou bewerking vind ik echter totaal niets.
Fototechnisch was de originele dan nog een stuk beter. Volkomen mee eens
Wat ik vooral ontbreek is zoals door anderen al gemeld, dat beetje bedekking.
bvb; armen gekruist voor de borsten had het totaal al net iets aangenamer gemaakt.
Naakt fotografie moet meer zijn dan zomaar naakt. De verborgen schoonheid is soms veel mooier dan de zichtbare. Exact wat ik bedoelde, maar beter verwoord
't is zuiver
't is naakt
blijkbaar was het ook koud tijdens de opname
maar meer zie ik hier echt niet in
frontale belichting op de borsten geeft geen waarde aan de foto
inspiratieloze pose
geen gelaatsuitdrukking
steriele kleuren
geeft inderdaad de indruk van persé dit meisje naakt te willen shooten zonder echt een idee of concept in gedachten.
Zonde voor dit mooie model met lef!
Comment