Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Static

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Static

Vanmiddag heb ik voor 't eerst dit seizoen de trampoline buitengezet
    en de statische electriciteit deed haar werk !

Groeten,
    Geert

Re: Static

Tof idee .. en leuke foto

Ik zou wel wat meer ruimte gelaten bovenaan want nu lijkt het haar, waar de aandacht toch op gevestigd wordt, zo afgesneden.

ben trouwens wat een kleurenversie van deze foto zou geven ...

Comment

is prima zo hoor! dat haar moet er voor mij niet helemaal op, anders verlies je detail in het gezicht en wordt alles wat kleiner...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Best een grappige foto
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Bedankt voor de reacties !

Ik heb ook even getwijfeld of ik in showcase zou posten omwille van de cadrage die niet volgens het boekje is.

De reden hiervoor is simpel : ik had toen ik het fenomeen opmerkte "snel" het fototoestel buitengehaald waar een 50mm 1.8 lenske opstak, dus veel vrijheid voor cadrage had ik niet van tussen de plooien van het veiligheidsnet bij de ingang van de trampoline.

Achteraf bekeken denk ik dat d_oracle gelijk heeft en dat de winst van extra haar (en elleboog onderaan) zou leiden tot verlies van relevanter detail. En om diezelfde redenen heb ik toch maar gepost.

De bomma vond het in elk geval schattig

Groeten,
          Geert

Comment

Working...
          X