Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op het randje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op het randje

Elke zichzelf respecterende mensen/modellen fotograaf moet het concept "center of interest (COI)" onder de knie hebben. Gewichtig doen helpt niet als de foto geen blijk geeft van dit concept. Op naar de volgende.
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Model is niet te donker, maar ze mag in ieder geval lichter, een beetje "stralen"

Comment

....En wat zei de fotograaf ?.......

" Borst vooruit meid ! ..."

Krijgen we nog meer van dit model te zien, in iets vlottere houdingen ?

Mooie foto in elk geval ! Nog van dat

Comment

Beter diafragma vol open gezet om die achtergrond te blurren.
          Een model hoeft echt niet in het midden te staan hoor.

Achtergrond is voor mij ok belicht.

Foto is niet echt origineel he.

Comment

Achtergrond prima out of focus (en voor mij ook niet te druk), maar imho iets te licht t.o.v. het model.
            Wat me 'eerder stoort' is dat het model niet messcherp is.

Ik denk dat de fotograaf met een ISO400 en een F3,5 best wel weet waar hij mee bezig is.

Tis niet spannend maar zeer zeker niet slecht en de titel dekt de ladin
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              Achtergrond prima out of focus (en voor mij ook niet te druk), maar imho iets te licht t.o.v. het model.
              Wat me 'eerder stoort' is dat het model niet messcherp is.

Ik denk dat de fotograaf met een ISO400 en een F3,5 best wel weet waar hij mee bezig is.

Tis niet spannend maar zeer zeker niet slecht en de titel dekt de ladin
              Is inderdaad soms een probleem die scherptediepte ; probeer meestal op het randje van wat mogelijk is met lens-camera combinatie te werken maar inderdaad met diafragma openingen van 2,8 of 3,5 is die in combinatie met een 135mm objectief heel gering.Instellen op het gezicht okay maar bij de minste afwijking of beweging zit je er langs he

Comment

Working...
              X