Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op het randje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op het randje

Re: Op het randje

Ik vraag mij eigenlijk af wat je wil aantonen met die Ex-premium member modellennet, snap er de clou niet van.
    Als iedereen moet aanduiden van wat hij allemaal ex member is dan staan de handtekeningen boordevol

On topic: Mooi model maar vind de foto veel te donker overkomen
    Last edited by Sergio_Nikon; 10 mei 2008, 21:18. Reden: extra nota
    www.sergioprodi.com
    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
      Ik vraag mij eigenlijk af wat je wil aantonen met die Ex-premium member modellennet, snap er de clou niet van.
      Dat is omdat wij nog steeds PREMIUM MEMBER zijn

Foto zegt me niet veel, een tijdje geleden gaf Noel een comment op mijn foto op mijn achtergrond: "niet alleen storende achtergrond maar ook niet direkt mooie omgeving"? Selectief geheugen?
      www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht

Foto zegt me niet veel, een tijdje geleden gaf Noel een comment op mijn foto op mijn achtergrond: "niet alleen storende achtergrond maar ook niet direkt mooie omgeving"? Selectief geheugen?
        Heb net die post is gelezen en kan enkel bijtreden dat de "oudjes" in dit geval beter eens op cursus gaan bij de "jongeren"

Awacs sorry maar je slaat de bal compleet mis, oud is geen synoniem voor juist. En er is een spreekwoord dat zegt: "je bent nooit te oud om te leren"
        www.sergioprodi.com

Comment

mooi model, maar ik vind ze té centraal in het beeld geplaatst.
          Bovendien slordig omgegaan met de keuze van de locatie (drukke achtergrond, gebouw stoort) + vind het beeld in z'n geheel ietsje aan de donkere kant.
          www.festivalnoise.be
          http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

model is oke mooie meid....
            foto op zich doet me niet zoveel vind gewoon het geheel niet erg kloppen, te donker vind ik hem eigenlijk niet maar de achtergrond mag van mij iets rustiger en een iets andere pose zou wellicht voordeliger uitkomen denk ik...

oja , ik las ook je comment op de foto's van fotofolio.....misschien een tipje dat ik je mag geven is, bekijk zijn foto's nog maar eens heel erg goed, ik ben er zeker van dat je daar nog een hoop van kan leren .... daar bedoel ik tegenover jou niks negatief mee maar het mag gezegd zijn dat fotofolio die flitstechniek behoorlijk onder de knie heeft ....
            http://www.jvs-photography.be/

Comment

On topic: Mooi model maar vind de foto veel te donker overkomen
              Laat dan maar eerst even je monitor calibreren want hier komt die zeker niet te donker over !

Comment

Als iedereen moet aanduiden van wat hij allemaal ex member is dan staan de handtekeningen boordevol

Al was het maar om aan te tonen dat ik niet langer betalend (steunend) lid wil zijn van deze modellennet kindergarden !Begrijpen wie begrijpen wil....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht

Hoelang nog ? Tot er de volgende keer moet betaald worden?
                  Dan koop ik nog liever mijn vrouw voor dat geld een extra bloemetje !

Comment

Mooi model, alleen vind ik iets te centraal geplaatst
                    en de achtergrond wat te druk.
                    Noel, ik heb mooiere posts van je gezien hoor

gr
                    Luc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                      Laat dan maar eerst even je monitor calibreren want hier komt die zeker niet te donker over !
                      Stuur dat model dan maar is naar mij of fotofolio, we zullen je dan is laten zien wat een goed uitgelicht model is....

PS: als je niet tegen kritiek kan blijf dan op deze site ook weg hé, want daar dient deze nu net eenmaal voor
                      www.sergioprodi.com

Comment

Heb net die post is gelezen en kan enkel bijtreden dat de "oudjes" in dit geval beter eens op cursus gaan bij de "jongeren"
                        De wereld is om zeep er gebeuren rare dingen rondom mij...(urbanus)
                        .
                        .

op cursus bij jongeren....

En wat de foto betreft : De achtergond is misschien wat bleek maar het model staat er op zoals het hoort. Zeker niet te donker.
                        Om dat te bewijzen moet Awacs zijn model niet uitlenen. En zeggen dat je het beter kan vind ik .... Eigen lof.....st*** en nog een drieteal letterkes

(mijn gedacht hé)
                        Last edited by vinstermik; 11 mei 2008, 18:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                          De wereld is om zeep er gebeuren rare dingen rondom mij...(urbanus)
                          .
                          .

op cursus bij jongeren....

En wat de foto betreft : De achtergond is misschien wat bleek maar het model staat er op zoals het hoort. Zeker niet te donker.
                          I rest my case, gelukkig ben ik niet de enige die hier zo over denkt.
                          www.sergioprodi.com

Comment

........................ blijf dan op deze site ook weg hé, want daar dient deze nu net eenmaal voor
                            Ooooohh nee.....
                            Deze site dient niet om weg te blijven

OT: 'k Heb al veel voto's gezien van awacs457, en deze foto is niet van zijn betere...... Alhoewel het model een mooie pose heeft vind ik die achtergrond te prominent.

Groetjes
                            Skitch
                            Last edited by Skitch; 11 mei 2008, 18:26.
                            " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

I rest my case,
                              So do I.

Comment

Working...
                              X