![](http://users.skynet.be/am024408/ophetrandje.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Op het randje
Collapse
X
-
-
Re: Op het randje
Ik vraag mij eigenlijk af wat je wil aantonen met die Ex-premium member modellennet, snap er de clou niet van.
Als iedereen moet aanduiden van wat hij allemaal ex member is dan staan de handtekeningen boordevol
On topic: Mooi model maar vind de foto veel te donker overkomenwww.sergioprodi.com
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk berichtIk vraag mij eigenlijk af wat je wil aantonen met die Ex-premium member modellennet, snap er de clou niet van.
Foto zegt me niet veel, een tijdje geleden gaf Noel een comment op mijn foto op mijn achtergrond: "niet alleen storende achtergrond maar ook niet direkt mooie omgeving"? Selectief geheugen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtDat is omdat wij nog steeds PREMIUM MEMBER zijn
Foto zegt me niet veel, een tijdje geleden gaf Noel een comment op mijn foto op mijn achtergrond: "niet alleen storende achtergrond maar ook niet direkt mooie omgeving"? Selectief geheugen?
Awacs sorry maar je slaat de bal compleet mis, oud is geen synoniem voor juist. En er is een spreekwoord dat zegt: "je bent nooit te oud om te leren"www.sergioprodi.com
Comment
-
mooi model, maar ik vind ze té centraal in het beeld geplaatst.
Bovendien slordig omgegaan met de keuze van de locatie (drukke achtergrond, gebouw stoort) + vind het beeld in z'n geheel ietsje aan de donkere kant.
Comment
-
model is okemooie meid....
foto op zich doet me niet zoveel vind gewoon het geheel niet erg kloppen, te donker vind ik hem eigenlijk niet maar de achtergrond mag van mij iets rustiger en een iets andere pose zou wellicht voordeliger uitkomen denk ik...
oja , ik las ook je comment op de foto's van fotofolio.....misschien een tipje dat ik je mag geven is, bekijk zijn foto's nog maar eens heel erg goed, ik ben er zeker van dat je daar nog een hoop van kan leren .... daar bedoel ik tegenover jou niks negatief mee maar het mag gezegd zijn dat fotofolio die flitstechniek behoorlijk onder de knie heeft ....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk berichtOn topic: Mooi model maar vind de foto veel te donker overkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk berichtIk vraag mij eigenlijk af wat je wil aantonen met die Ex-premium member modellennet, snap er de clou niet van.
Als iedereen moet aanduiden van wat hij allemaal ex member is dan staan de handtekeningen boordevol
Al was het maar om aan te tonen dat ik niet langer betalend (steunend) lid wil zijn van deze modellennet kindergarden !Begrijpen wie begrijpen wil....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtDat is omdat wij nog steeds PREMIUM MEMBER zijn
Hoelang nog ? Tot er de volgende keer moet betaald worden?
Dan koop ik nog liever mijn vrouw voor dat geld een extra bloemetje !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtLaat dan maar eerst even je monitor calibreren want hier komt die zeker niet te donker over !
PS: als je niet tegen kritiek kan blijf dan op deze site ook weg hé, want daar dient deze nu net eenmaal voorwww.sergioprodi.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk berichtHeb net die post is gelezen en kan enkel bijtreden dat de "oudjes" in dit geval beter eens op cursus gaan bij de "jongeren"
.
.
op cursus bij jongeren....
En wat de foto betreft : De achtergond is misschien wat bleek maar het model staat er op zoals het hoort. Zeker niet te donker.
Om dat te bewijzen moet Awacs zijn model niet uitlenen.En zeggen dat je het beter kan vind ik ....
Eigen lof.....st*** en nog een drieteal letterkes
(mijn gedacht hé)Last edited by vinstermik; 11 mei 2008, 18:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk berichtDe wereld is om zeep er gebeuren rare dingen rondom mij...(urbanus)
.
.
op cursus bij jongeren....
En wat de foto betreft : De achtergond is misschien wat bleek maar het model staat er op zoals het hoort. Zeker niet te donker.www.sergioprodi.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht........................ blijf dan op deze site ook weg hé, want daar dient deze nu net eenmaal voor
Deze site dient niet om weg te blijven
OT: 'k Heb al veel voto's gezien van awacs457, en deze foto is niet van zijn betere...... Alhoewel het model een mooie pose heeft vind ik die achtergrond te prominent.
Groetjes
SkitchLast edited by Skitch; 11 mei 2008, 18:26." Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk berichtI rest my case,
Comment
Comment