Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hé Lana, ik ben fan dat weet je. en ook al vind ik dit heel sterke fotografie, de soort die ik graag zie, ik vind de HOF- foto te uitgebrand, normaal wordt dit hier afgemaakt Toch proficiat hoor en uiteindelijk ook het bewijs dat het kan
De eerste vind ik echt een topper. Bij de tweede stoort mij inderdaad ook de stoel en de handen bedekken iets te veel van het gezicht. De derde heeft inderdaad een fantastische uitstraling en licht.
Ik was op hof aan het kijken van de laatste week,ik had zelf de laatste tijd nog niet zovaak op het forum gekeken.Maar dit vind ik toch wel ontzettend knap/mooi werk in alles.ik vind het zomooi dat ik niet de behoefte voel om alle andere reakties te lezen.Hoop nog veel te zien van je.
"een goeie foto,voel ik in m'n buik,en dat gebeurd maar zelden."
Comment