Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De eerste is perfect als je de pupillen wat kan doordrukken of op een andere manier je softbox een beetje kan camoufleren.
Bij de tweede vind ik de belichting minder geslaagd omdat de handen wat in de schaduw vallen.
Ik hou echter wel van de achtergrond, niet omdat het noppen zijn maar wel omdat hij perfect aansluit bij de outfit. De poses zijn knap, het model natuurlijk ook.
De 6e geeft Dare2fly een vat in het lokaal van fotoclub digifotomaarkedal.
Als je dorst hebt moet je maar eens kijken op onze site www.digifotomaarkedal.be
( en met een beetje geluk zal er ook iets ter sprake komen over belichting )
En als je géén dorst hebt ook!
(maar dan moet je die drankbonnekes wel aan iemand anders geven)
Oorspronkelijk geplaatst door KimSchollaertBekijk bericht
De eerste is perfect als je de pupillen wat kan doordrukken of op een andere manier je softbox een beetje kan camoufleren.
Bij de tweede vind ik de belichting minder geslaagd omdat de handen wat in de schaduw vallen.
Ik hou echter wel van de achtergrond, niet omdat het noppen zijn maar wel omdat hij perfect aansluit bij de outfit. De poses zijn knap, het model natuurlijk ook.
Ik vind de lofbetuigingen fel overdreven. Ik volg 100% deze comment. De ogen zien er onnatuurlijk uit door deze reflecties en verknoeien de foto volledig.
Comment