Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat gebeurt er de 6de? Ik ben op de forum gaan kijken en kon het niet vinden... Als het over belichting gaat zou ik ook heeeeeel graag meedoen!
De 6e geeft Dare2fly een vat in het lokaal van fotoclub digifotomaarkedal.
Als je dorst hebt moet je maar eens kijken op onze site www.digifotomaarkedal.be
( en met een beetje geluk zal er ook iets ter sprake komen over belichting )
Inderdaad zeer knap en dat moet gezien de blinkende achtergrond niet simpel zijn. En ik vind dat verloop in licht in de tweede dan weer net iets toevoegen (anders mss teveel flikkering).
Knappe beelden!
Mooi portret.
Ik hou van diepte in een beeld door met licht en schaduw te spelen, maar om de een of andere reden had ik de 2de liever gelijker belicht gezien...tja, gewoon omdat ik het een cool effect vind met die reflectie op die achtergrond.
Die eerste vind ik super, Lieven!!
De tweede minder, maar dat is dan persoonlijke smaak. Ik heb het namelijk niet echt voor die noppenachtergrond, die in de eerste eigenlijk niet opvalt.
Nu ja, gelukkig verschillen smaken
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment