Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door KimSchollaertBekijk bericht
Enkel het vlekje in de hals (tussen duim en pink) vind ik jammer,
maar ik vind dit een uiterst mooie reeks hoor
Dat vlekje is een litteken. Ik was nog aan het twijfelen om het weg te werken, maar dacht voor deze plaat die te laten staan en even de reactie's te horen. Vaak wordt hier teveel over modellen gepraat dat het op foto geen echte mensen meer lijken, maar met litteken is blijkbaar ook niet goed
In ieder geval, op de uiteindelijke exemplaren werk ik die weg.
@Lieven:
De reflectie... Wel, eigenlijk had die plaat 2 reflectie's in de zonnebril. 1 hardere van de softbox, 1 zachtere van het reflectiepaneel. Omdat er al kritiek kwam op die reflectie heb ik die harde weggewerkt en enkel de zachtere laten staan, wat ik eigenlijk ook niet mis vond.
't doet me soms zo twijfelen, maar 't zal waarschijnlijk te maken hebben met ieders persoonlijke smaak
Eventjes wat meer tijd dan daarstraks, vandaar dat ik even een voor en na gemaakt heb van de reflectie in de zonnebril.
Links is zoals de opname, rechts met de reflectie van de softbox eruit gehaald.
Ja, maar nu vind ik de reflectie op één of andere manier niet natuurlijk.
Deze reflectie sterft heel snel weg, en courant is dit niet.
Het wringt toch ergens (als detail).
Verder is de foto goed opgebouwd. Litteken zou ik wel wegnemen aangezien het hier niets toevoegt.
Ik kan de plaat goed smaken, voor mij mag het litteken blijven. De reflectie ... ik zou het origineel gelaten hebben, denk ik ... is inderdaad twijfelen als je er meer en meer op kijkt ...
Ik kan de plaat goed smaken, voor mij mag het litteken blijven. De reflectie ... ik zou het origineel gelaten hebben, denk ik ... is inderdaad twijfelen als je er meer en meer op kijkt ...
Idem dito, dat twijfelen hé... 'k vind ze beiden iets hebben, maar blijkbaar vallen harde reflectie's in zonnebrillen grotendeels minder in de smaak.
Comment