Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zeer indringende blik, maar het geheel komt me wat onnatuurlijk over (ik weet niet zeker waar dat aan kan liggen). Kleuren vind ik wel heel erg geslaagd!
zeer indringende blik, maar het geheel komt me wat onnatuurlijk over (ik weet niet zeker waar dat aan kan liggen). Kleuren vind ik wel heel erg geslaagd!
Als ik begon te scrollen en het gezicht zag, NICE, maar inderdaad, daarna kreeg ik ook een raar gevoel. En ik denk dat het is doordat haar arm geamputeerd lijkt door het stukje zwarte handschoen dat nog zichtbaar is en er een afronding door ontstaat. Voor de rest knappe contrasten.
Bedankt voor de reacties! Ik had het niet echt gezien als storend maar na jullie commentaren is het duidelijk dat iets mis is (ik zie het nu ook).
Ik denk dat de nieuwe crop een verbetering is, zo staat ze ook mooi "centraal".
Bedankt voor de feedback
Enkel de oksel en het vlekje boven de borst een beetje "shoppen" en deze is top!
Knappe styling door zijn eenvoud, goed gekozen model, goed belicht voor het beoogde effect, hoewel Frederic wel gelijk heeft als je naar de lippen kijkt. Maar op het randje is er nog niet over Hier ben ik jaloers op.
Comment