Effe een geintje met m'n favoriete model uit Hells. Dat u het als lezer niet snapt, dat maakt nix uit, maar ben wel benieuwd welk van de drie u het meeste aanspreekt kwa uitstraling van het model
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hells Next Top Model
Collapse
X
-
Hells Next Top Model
http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.Labels: Geen
-
-
Re: Hells Next Top Model
Persoonlijk ga ik voor #3. Heeft een prachtuitstraling, zeker met dat contrast in scherpte tussen het center van het beeld en de rest.
In de kleurversies voor #1, daar is de belichting in het algemeen net dat ietsje beter. DOF en scherpte vind ik goedNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
-
enkel de expressie en uitstraling: nummer 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht...het is een figuur dat mij erg bekend overkomt...
Waar haal je toch zulke karakterkoppies vandaan Triker?
mvg,
Roland
Volgens mij is het een bekende Belg van televisie.... maar ik weet niet mee precies waarvan ik h'm ken!!http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht...het is een figuur dat mij erg bekend overkomt...
De eerste is er voor mij eentje met de meeste uitstraling
...en dan die passende warme achtergrond...
Ik kan nog meer vertellen: ik was er bij toen deze gemaakt werden.
Alleen heeft Triker zeker 30 foto's moeten maken om 3 degelijke foto's te hebben. ( canon )
Ik volg Roland.Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Zo, dat is view nummer "666". Past wel goed bij het topic.Bodies: Nikon D700, D200
Zoom: Nikkor AF-S 18-70, AF-S 24-120VR, AF-S 70-200/2.8, Tokina 12-24
Primes: Nikkor AF-D 50/1.8, AF-D 85/1.8, AF-S 300/4, Sigma 150/2.8 EX
Comment
-
Den derde vind ik hem helemaal!
Nooit gedacht dat er zo'n goede foto met zo'n model gemaakt kon worden
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
-
In ieder geval iemand die wel wat te vertellen heeft, voor mij nr 1 de meeste uitstraling, komt waarschijnlijk doordat hij je aankijkt
Comment
-
Ik vind dit 3 foto's voor den HOF, maar dat is persoonlijkBD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk berichtIk vind dit 3 foto's voor den HOF, maar dat is persoonlijk
Voor mij ook nummerke drie, graag!Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
De eerste is er voor mij eentje met de meeste uitstraling
...en dan die passende warme achtergrond...
mvg,
Rolandik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
Comment