Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer expressief.
Pose in nr3 ietsje te krampachtig (torsie op onderbeen).
Enkel spijtig dat achtergrond niet doorloopt in ondergrond.
Ook wat meer afstand t.o.v. achtergrond zodat struktuur (plint, nagel, stiksel, e.d.) minder zou opvallen.
Bedankt al !....na jullie reacties gelezen te hebben, misschien wat uitleg.
Voor mij gaat deze reeks, en andere die nog zullen volgen, (ik wil er namelijk met een zo groot mogelijke groep van modellen aan werken)
alleen over lichaams expressie,en laat ik dus alles over aan het model.
Het word gedaan in een hoek van mijn studio, ik zoek hier dus niet naar de perfecte achtergrond,
staat het model tegen de muur is het OK voor me, staat ze 2 m ervoor ook,....somige modellen,(danseressen),
hebben al zoveel energie overgebracht, dat mijn muur nu al wat vegen heeft,....so be it!
Het gaat er hier over het model over te brengen, zonder dat ik veel bijstuur,...wat ik in het meerendeel van mijn andere shoots wel doe.
Zonder dat je dit zelf eens beleefd, is het soms moeilijk om te beschrijven hoeveel energie een (goed) model soms uitbrengt,
en wat een respect ik er dan telkens voor heb,...zeerzeker voor naakt!
Comment