Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik vind het dubbelbeeld helemaal niet zo geslaagd. Nogal lugubere voorgrond. Doet me aan een lijkenhuisje denken.
Ik begrijp niet wat de bijdrage is van de benen op de voorgrond.
De naaktfoto op de achtergrond heeft veel meer in haar mars. De houding van het model is goed. Je zou dan wel de compositie wat moeten aanpassen, minder voorgrond en wat meer ruimte bovenaan.
Ik vind het dubbelbeeld helemaal niet zo geslaagd. Nogal lugubere voorgrond. Doet me aan een lijkenhuisje denken.
Ik begrijp niet wat de bijdrage is van de benen op de voorgrond.
De naaktfoto op de achtergrond heeft veel meer in haar mars. De houding van het model is goed. Je zou dan wel de compositie wat moeten aanpassen, minder voorgrond en wat meer ruimte bovenaan.
Ook mijn opinie. Is dit een nieuwe stijl "schmutzig"?
Je site lijkt ook nogal pessimistisch en overdramatisch. Mss een vorm van overacting en/of overpresteren.
Heb je wat met die bakstenen muur?
Ook mijn opinie. Is dit een nieuwe stijl "schmutzig"?
Je site lijkt ook nogal pessimistisch en overdramatisch. Mss een vorm van overacting en/of overpresteren.
Heb je wat met die bakstenen muur?
Henri
Het is enkel een andere manier van naar voor brengen...
Het is hélemaal niet zo'n pessimitische kijk...
een andere kijk waarschijnlijk.
en laat die bakstenen muur, nu net een men fotoruimte zijn....
Moeten het dan allemaal standaart, egale achtergrondjes zijn dan...??
Je portfolio is best wel te smaken En ook die bakstenen muur hoor
Deze vind ik persoonlijk de minste van al. Ik vind de voorgrond iets te veel op de voorgrond treden
Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6
Anders en dus interessant...
En dat portfolio inclusief bakstenen, ik kan dat heel erg smaken hoor...
Maar dit soort reflecties is waarschijnlijk niet de bedoeling van deze posting, right ?
Ik was door deze foto benieuwd naar je andere werk en heb je site bekeken.
Conclusie: je bent HEEL BEWUST bezig met mensen fotografie.
Je maakt je er niet van af met een mooi uitgebalanceerd modellekes plaatje maar zoekt verder en beeld dat ook uit.
Over smaak valt te twisten, is de ene foto mooier dan de andere.???????
In iedere geval is je werk een verademing tussen de haast geweldadige golf van fotosoepers.
Ga hier zeker mee verder.
Oh ja.......ik vind deze foto zeker wat hebben, vreemd, maar wel aantrekkelijk vreemd.
Comment