Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natalie door Natalie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natalie door Natalie

Dit zijn twee zelfportretten. Voor een keertje vind ik ze goed, ik hou niet zo van zelfportretten :-).
    Ik vind ze enerzijds goed omdat ik vermeden heb mijn gehele gezicht te fotograferen en anderzijds omdat ik (volgens mij toch) goed gebruik maakte van het zonlicht.

Wat vinden jullie ervan?

Foto 1

Shutter Speed: 1/3200 second
    F Number: F/5.6
    Focal Length: 18 mm
    ISO Speed: 400

Foto 2

Shutter Speed: 1/3200 second
    F Number: F/5.6
    Focal Length: 18 mm
    ISO Speed: 400
    don't play leapfrog with unicorns

Re: Natalie door Natalie

Ik heb zo een beetje mixed feelings bij half afgesneden portretten, maar anderzijds vind ik het wel intrigerende fotos.
    Post eens wat meer van jezelf
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Ik heb daarjuist eens al je posts bekeken in showcase mensen en modellen en ik vind een eigen stijl terug in je foto's. Een stijl die ik kan smaken.
      En wat betreft die afgesneden portretten... de boekjes staan er vol van, dus voor mij mag je gerust zo verder doen Natalie, ik vind ze mooi
      Groetjes DD
      Fronstages

Comment

Schoon, m'n voorkeur tussen de twee, onbepaald...

Comment

twee is goed, zegt meer dan een.
          bij een is de neus op een wat storende plaats doorgesneden vind ik.

Comment

Wel, nu je't zegt. De neus staat niet zo mooi, maar ik vraag me af wat hoe ik dat in't vervolg zou oplossen? Meer neus of minder neus? :-)

En over die afgesneden portretten... 't zit zo, de zon straalde die ochtend zéér mooi en ik had niemand anders als model dan mezelf en ik word persoonlijk nogal zenuwachtig bij foto's van mezelf, daarom dat ik ze liever zo maak. Afgesneden portretten zijn volgens mij ook een goede manier om mensen te laten nadenken en verder denken over een afbeelding. Iets dat niet af is, wil men in zijn hoofd verder afmaken, waardoor ieder een ander beeld kan maken van een foto.:-)

Dankje voor de reacties!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natalie. Bekijk bericht
              En over die afgesneden portretten... 't zit zo, de zon straalde die ochtend zéér mooi... Afgesneden portretten zijn volgens mij ook een goede manier om mensen te laten nadenken en verder denken over een afbeelding.
              Het kan zijn dat de zon heel mooi straalde, maar dat zie je niet op de portretten. De afwerking is een persoonlijke keuze natuurlijk, en ik vind ze vrij somber.
              Wat de afgesneden portretten betreft, heb je m.i. wel gelijk. Ik vind de uitsnedes zelfs redelijk goed gekozen, en hoewel ze breken met al wat gangbaar is, zijn ze toch sterk. Ik twijfel wel dat wanneer je ze groter zou posten, ik ze nog sterk zou vinden omdat ze nu, in deze compositie ten aanzien van elkaar, zouden kunnen doorlopen en min of meer een geheel vormen.

Comment

Snij nr. 1 af onder de neus en je hebt een prachtplaat.
                Mooie bewerking, knappe kleuren.

www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

je houdt niet van zelfportretten,of waar je hele gezeicht opstaat,zeg je.
                  maar ik zou toch eens proberen om toch zeker je ogen in de picture te zetten,ben er zeker van dat je daar aardig wat "ferme" blikken uit kan toveren!
                  grts; M

Comment

voor mij zijn die crops zeker en vast geslaagd ...
                    en de kleuren kunne mij ook wel bekoren

meer van dat doen
                    www.kemizz.com
                    Brand new Blog
                    kemizzdotcomonflickr

Comment

vind dit ook 2 sterke platen!
                      Heb nog wat ander werk van je bekeken en je maakt mooie foto's met de 400D. Gebruik je hierbij de kitlens? Heb deze 2 ook maar bekom toch wel niet diezelfde kleuren... Bewerk je veel achteraf?

Comment

Twee mooie platen. Eens met hoger gemaakt commentaar: snijd van de eerste de neus af en hij is top
                        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Door een kleine budget-beperking werk ik nog steeds met de kit-lens ja, maar daar hoort binnenkort wat meer variatie op te komen! Voor de rest.. ik bewerk ni zo veel, naar eigen zeggen toch. Soms wat meer contrast en de kleuren wat aanpassen, maar voor de rest kom ik er niet aan. :-)

En mm inderdaad.. misschien moeten mijn neusvleugeltjes er maar eens af, maar bon.. da's werk voor morgen! Ik zal hem in elk geval bij in dit topic posten!

Comment

mooi mooi.
                            ik zou die eerste foto croppen tot net boven de lip. dat neus niet meer zichtbaar is. dan wordt het voor mij een super sensuele intrigerende plaat !!
                            lippen die vragen om gekluisterd aan te worden.
                            estamos llegando
                            http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Working...
                            X