Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glamour Portrait! Met update !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Glamour Portrait! Met update !

MVG, Jeff
    Last edited by Digipics357; 12 februari 2008, 10:35.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Re: Glamour Portrait!

And glamour it is.
    Heel mooi in beeld gebracht. Soms vind ik je platen persoonlijk iets te heftig qua uitstraling (pose/inhoud),met alle respect natuurlijk, maar dit vind ik weer een beauty!

Toch wel grappig dat als je van 10 of 15 regelmatige posters hier 10 platen op een hoop zou gooien (anoniem) dat je stuk voor stuk het visite kaartje qua belichting en kleurtoon er uit kunt vissen. Iedereen heeft zo zijn/haar eigen stijl
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Re: Glamour Portrait!

Bedankt voor je comment Max, en gelijk een kleine update met een warme zwart-wit versie.

MVG, jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Re: Glamour Portrait! Met update !

Ook deze kan ik smaken. Good job
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Mooie hoor en zoals Madmax zei, de stijl valt te herkennen!

Comment

Alweer een knappe opname Jeff. De z/w omzetting is zeker te smaken.
            BD0808BE

Comment

Inderdaad: geslaagde omzetting!
              https://waltertalboom.be-
              Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Het is te zien dat er gefotoshopt is in het okselgebied (met de brush).
                Jammer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sjonnie17 Bekijk bericht
                  Het is te zien dat er gefotoshopt is in het okselgebied (met de brush).
                  Jammer.

Als dit je eerste post is op BD, wens ik je veel succes toe!
                  Uiteraard is er geshopt, en veel meer dan je denkt te zien. Op de originele afdruk met de afmetingen 30 x 42 cm is dit niet zichtbaar. Het uiteindelijke resultaat van een beeld moet een afdruk zijn op papier. En het mag geen digtaal beeld blijven. Van deze beelden wordt er dan soms iets gepost op het forum, daar hoort een verkleining bij, wat een kwaliteitsvermindering tot gevolg heeft.

MVG, Jeff

Comment

ja voor mij de zwart witte, maar toch weer een staaltje van uw kunnen

ja heb reeds jaren bewondering voor Uw werken, stuk voor stuk staaltjes van vakmanschap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                      Als dit je eerste post is op BD, wens ik je veel succes toe!
                      En toch is het een dik terechte opmerking, want wat ga je doen als er printers komen die deze gradatieverschillen ook op je Heilige Papier gaan vertonen? Beter het ineens tegoei te doen/leren dan toch?

Door de verkleining zou het in de meeste gevallen juist minder moeten opvallen, maar *nog* zie je duidelijk een hele reeks brushafdrukken op een rij... Of toch iets wat daaraan doet denken

Ik vind het een beetje goeikope uitvluchten en naast de pot van je. Gelukkig niet je gewoonte

Comment

Geef mij maar de kleur versie
                        http://www.dullaert.net

Comment

Working...
                        X