Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De kleuren versie is OK hoor.
Maar ik val voor de tweede. 'k Ken Steffie niet. Maar ik vind haar het mooiste overkomen bij foto twee. 'k Vind het licht hier ook veel mooier.
Groetjes
Skitch
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
kleurenversie is de enige goede...komen haar mooie kleurtjes beter uit...
achtergrond vind ik storend...teveel kleuren en kronkels
Spreek je jezelf nu niet wat tegen ?
Bij het overlopen van showcase, springt die eerste foto er toch een beetje uit. Steffie heeft gewoon uitstraling, staat er nog eens lekker belicht op, met een heerlijke DOF in het plaatje... Deed me een beetje denken aan "Dallas", die TV-serie destijds.
Voor mij de kleurenversie dus.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Spreek je jezelf nu niet wat tegen ?
Bij het overlopen van showcase, springt die eerste foto er toch een beetje uit. Steffie heeft gewoon uitstraling, staat er nog eens lekker belicht op, met een heerlijke DOF in het plaatje... Deed me een beetje denken aan "Dallas", die TV-serie destijds.
Voor mij de kleurenversie dus.
neenee misschien klinkt het wel zo
1st vind ik een mooie foto in z'n totaliteit maar ik vind de achtergrond niet zo goed gekozen...
Comment