Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valerietje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Valerietje

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
    Volgens mij staat haar gezichtje richting licht, en is er daarom amper een neusschaduw, als die dan nog weggeflitst wordt door het fill light..
    Hey Lennert ,
    Wilde alleen maar vermelden dat ik nooit een fill light gebruik;
    Bij mij staat er 1 grote lichtbron schuin van boven (ik meet de graden niet) en opheldering door een witte isimoplaat (die na 25 jaar al niet meer zo wit is)

Greetz, Noel

Comment

Erg mooi van licht,ik vind het zeker niet vlak en een mooie evenwichtigheid in de plastic van het gezicht totaal en geen storende schaduwen,mooi gedaan,de edelsteentjes hadden voor mij niet gehoeven,zij heeft genoeg in haar mars en dat heeft ze niet nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht

Bij mij staat er 1 grote lichtbron schuin van boven (ik meet de graden niet) en opheldering door een witte isimoplaat (die na 25 jaar al niet meer zo wit is)
        En een rimlight?
        www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          En een rimlight?
          jah.. die mis ik ook al
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Het is mijn persoonlijk mening, maar ik vind de oogschaduw te sterk voor zo een jong en mooie koppie.

Comment

De belichting vind ik ook een beetje (te?) braafjes. Niets verkeerd aan, maar op een site vol fotografie lust men al eens een wat meer gedurfde belichting, neen ? Maar zoals eerder gezegd: technisch gezien is de belichting ok !

En liever een technisch juist belichte foto dan één van mislukte experimenten van zelfverklaarde wannabe-kunstenaars !!! ... Ik bedoel het soort knoeiers dat hun onkunde goedpraat met uitspraken als "dat onderbelichte gezicht benadrukt de teneergeslagen gedachtengang van het model" of "die onscherpe ogen benadrukken haar wazige persoonlijkheid ..." (geeuw)
              Geef mij dus maar deze degelijke belichting

(als ik zaag, roept é!)
              Gurdy

Comment

"dat onderbelichte gezicht benadrukt de teneergeslagen gedachtengang van het model" of "die onscherpe ogen benadrukken haar wazige persoonlijkheid

dit komt bij mij op het toilet te hangen!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ruudt Bekijk bericht
                  "dat onderbelichte gezicht benadrukt de teneergeslagen gedachtengang van het model" of "die onscherpe ogen benadrukken haar wazige persoonlijkheid

dit komt bij mij op het toilet te hangen!!
                  Magische spreuken!
                  www.fotofolio.be

Comment

deze spreuk is van mijn voorganger op dit forum(sorry GURDY).Ik krijg een citaat niet in mijn antwoord geplaatst zoals jullie dat doen.Is dit erg moeilijk?Ik bedoel dan met dat huisstijl kleurtje achter de tekst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ruudt Bekijk bericht
                      deze spreuk is van mijn voorganger op dit forum(sorry GURDY).Ik krijg een citaat niet in mijn antwoord geplaatst zoals jullie dat doen.Is dit erg moeilijk?Ik bedoel dan met dat huisstijl kleurtje achter de tekst.
                      er zit daar een button voor. QUOTE. Zie rechts in scherm.
                      Of [quote ] jouwtext [/ quote] . wel de spaties tussen de brackets weghalen
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                      X