Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Of toch... Maxie, stop met dat 'wijnflessen-meegkappen' en neem eens een voorbeeld aan die meid die gezond leeft
Mvg,
Frederic
Je denkt toch niet dat ik die bakken fruit, vla, melk enz. daar heb laten staan he? Mijn vrouw is altijd dolgelukkig als ik een lifestyle shoot doe. Dat scheelt haar weer boodschappen doen
Dus bij het avondeten een flinke lading fruit.. gevolgd door sjopwerk en een chateau de la hoofdpijn
@lennert: Dat blijft afwachten. Dan willen ze dit dan willen ze dat. Grappig is dat de seconde dat die wijnfles uit de vorige topic online kwam ik meteen een xxlarge download kreeg. Dat is me nog nooit overkomen
Wederom mooie foto's... de Château Migraine doet z'n werk toch wel erg goed... Alleen had ik de tweede foto liever gezien met een andere kleur placemat (groen ofzo), maar dat blijft een kwestie van smaak.
Groeten,
Mignonne
Canon EOS 40D body; EF-S 17-85mm; EF 50mm 1.8; EF 70-200mm L IS USM; Speedlite 580EX II
Comment