Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Okay.. laten we deze plaat een even lekker gaan afzeiken
Ik heb veel duo'tjes gezien de laatste tijd... en niet één, maar dan ook echt niet één, kan het tippen aan het spel van deze twee hier.
Of het gespeeld is of niet. Dit is wat je als fotograaf voor je lens wilt zien. En niet alleen van de vrouw maar ook van de man.
Daarnaast vind ik het een supersensuele plaat om naar te kijken zonder dat het ergens plat wordt.
Een goede foto is volgens mij een foto die je op een of andere manier iets doet. Deze foto behoort tot deze soort, maw ze laat niemand onberoerd. Dit soort foto's zien we imo hier te weinig. De technische beoordeling/onvolmaaktheden komen hierbij voor mij op de 2de plaats omdat de inhoud vele malen belangrijker is.
Een goede foto is volgens mij een foto die je op een of andere manier iets doet. Deze foto behoort tot deze soort, maw ze laat niemand onberoerd. Dit soort foto's zien we imo hier te weinig. De technische beoordeling/onvolmaaktheden komen hierbij voor mij op de 2de plaats omdat de inhoud vele malen belangrijker is.
Ik vind het gedeelte onder de rok er wel heel vreemd uitzien hoor Hoe zit dat nou precies?
Hij heeft de huid inderdaad te stevig vast(maar dat zal wel door de lust komen)
Verder heb ik niets op te merken,ik ben met dzumbo eens.
Hij is gewoon wat hij straalt.
Comment