Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Als er geen EXIF bij de foto's staat zou het filmpje verplicht moeten zijn
Wat vertelt het filmpje je dat je anders wel in de EXIF af kan lezen..?
Zelf viel ik meteen voor het zeer mooie licht in de tweede. 'k zou wel eens dat streepje onder de lippen eens wegwerken om te kijken wat het zegt. Ik vermoed dat ie dan nog beter is.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Wat vertelt het filmpje je dat je anders wel in de EXIF af kan lezen..?
Zelf viel ik meteen voor het zeer mooie licht in de tweede. 'k zou wel eens dat streepje onder de lippen eens wegwerken om te kijken wat het zegt. Ik vermoed dat ie dan nog beter is.
Mvg,
Frederic
Wow.. wat een leuke reacties allemaal weer. Thnx!!!
@Frederic.: Ik zou Max niet zijn als ik dat niet al geprobeerd had.
Shop until you drop.
In eerste instantie zei ik dus; ja.. maar op de een of andere manier was het Jennefer niet meer. Ze kreeg een heel lange kin daardoor.
Enige wat ik toen deed is de streep iets opgelicht. (voor jullie niet direct zichtbaar omdat je geen vergelijk hebt).
Ik laat het dus zo.
En vraag me niet om die andere te laten zien want die heb ik niet meer hehehe.
Ik zou Max niet zijn als ik dat niet al geprobeerd had.
Ik heb deze ochtend toch iets gevonden wat ik gisteravond niet zag (hehe.. )
De eerste vind ik nog net iets beter als hij een miniem tikje donkerder is, als die ene blinkende krul helemaal links wat minder opvallend gemaakt wordt, en een tikje vignettering in de linkerbovenhoek..
Of heb je dat ook al geprobeerd?
Maar dat is echt wel muggenzifterij hoor - hij is sowieso prachtig, en de tweede is gewoonweg P.E.R.F.E.C.T.
Comment