Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twee b&weetjes.. met filmpje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Twee b&weetjes.. met filmpje

Ik vind ze beiden prachtig met een voorkeur voor 2
    De belichting is heel mooi.

Uit het filmpje blijkt dat je een striplight op een reflectiescherm richt waardoor een deel licht op de linkerkant van het meisje valt en de rest reflecteert op de rechterkant. Is dit gezichtsbedrog of is dit de werkelijke opstelling? ( met nog een snoot erbij )

Op 1 komen de sieraden ook mooi in beeld.
    Een amateur maakt zich druk om scherpte
    een professioneel maakt zich druk in de verkoop
    een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Schitterend belicht, sensueel... beiden top
      http://www.pbase.com/lubou/some_pics

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven G. Bekijk bericht
        Ik vind ze beiden prachtig met een voorkeur voor 2
        De belichting is heel mooi.

Uit het filmpje blijkt dat je een striplight op een reflectiescherm richt waardoor een deel licht op de linkerkant van het meisje valt en de rest reflecteert op de rechterkant. Is dit gezichtsbedrog of is dit de werkelijke opstelling? ( met nog een snoot erbij )

Op 1 komen de sieraden ook mooi in beeld.
        Nee, dat heb je goed gezien.
        Echter is dit niet de opstelling voor de laatste foto als ik me goed herinner, maar voor het neutrale licht bij de sierraden.

Strips zijn leuk omdat ze te sturen zijn, zelfde voor snoot. Echter er is 1 groot nadeel. Als het model zich een cm verplaatst of draait, is je opstelling weg. Je BLIJFT bijstellen. Vooral de snoot is een drama. (er zit ook nog een grid op) Je krijgt dus een bundeltje wat precies het gezicht bedekt... nou en de rest staat hierboven hehehe. Niet bewegen dus.

@SO2: lol.. we gaan nu op haartjesniveau praten hehehe. Maar ik zie em, die op de hoogte van haar oor, of net iets erboven. Tja.. zou kunnen maar nog niet geprobeerd. Mij stoorde die niet.
        Vignetering pas ik zelden toe en vind het bij deze plaat ook niet passen. Donkerder maken dmv curven of D&B, kan natuurlijk altijd.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Worden hier nog meer mensen depressief van ??
          Ik in ieder geval wel...

Ik zal al mijn moed bijeen moeten schrapen om zelf ook nog eens iets te willen doen...

Binnen een week of 2 gaat dat weer lukken, maar dan mag Jorgen ondertussen niets meer posten ... Deal ?
          Groeten Dirk
          Website : http://www.gakrid.be

Comment

Zoals gebruikelijk, grote klasse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
              Worden hier nog meer mensen depressief van ??
              Ik in ieder geval wel...

Ik zal al mijn moed bijeen moeten schrapen om zelf ook nog eens iets te willen doen...

Binnen een week of 2 gaat dat weer lukken, maar dan mag Jorgen ondertussen niets meer posten ... Deal ?
              WHAHAHAHA... 2 weken niet.. poeh.. dat hou ik niet vol hoor. Heb zaterdag weer een sjoet.... lingerie nog wel ... brrrrrrrrr

En gewoon blijven posten... heb ik ook het laatste jaar gedaan. Of ze nu goed of minder goed waren. Oefening baart een hoop.. dat weet je he..

Toch wil ik ieder die een studio (of alleen de lampen) heeft een tip geven. Schaf een paspop of iets gelijkwaardigs aan.
              Ik ben vaak door de week uren 's avonds (en weekeinden) bezig met het pielen en peuteren met licht. Model zeurt niet, model is nooit ziek. Nadeel; ze is ontzettend stijf. Maar je kunt ALLES maar dan ook werkelijk ALLES uit de kast halen om te oefenen. Lampje zus, lampje zo.. kleurtje hier, kleurtje daar, stukiie hoger stukkie lager. Ik heb werkelijk duizenden foto's op deze manier gemaakt en er ontzettend veel uit geleerd.
              Heb je een mooie licht setup, maak er een totaalfoto van van de opstelling en schrijf de diafragma waarden en afstanden erbij.
              Krijg je een echt model, pak je je setup en ben je met 10 minuten klaar.
              En als je denkt dat er maar weinig mogelijkheden zijn met het neerzetten van een plu of een box of een snoot... ...... vergeet het maar. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Tis maar een tip.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

@SO2: lol.. we gaan nu op haartjesniveau praten hehehe. Maar ik zie em, die op de hoogte van haar oor, of net iets erboven. Tja.. zou kunnen maar nog niet geprobeerd. Mij stoorde die niet.
                Kan er niet aan doen - ik moest iets vinden..
                Ik kan ook niet eens zeggen dat hij mij echt stoorde hoor - maar als je iets wilt veranderen dan kan het.. hehe..

Vignetering pas ik zelden toe en vind het bij deze plaat ook niet passen. Donkerder maken dmv curven of D&B, kan natuurlijk altijd.
                Ik bedoelde ook niet echt vignetering hoor - alleen de linkerbovenhoek (haar) misschien een tikje donkerder maken, wat samen met een minder opvallende krul de nadruk nog iets meer naar het gezicht brengt.
                Maar ik praat hier dan wel over het soort aanpassingen waarbij je zelf je adjustment layer 6 keer aan en af moet zetten voor je ziet wat je net gedaan hebt..

Maar serieus: schitterende beelden, echt.
                Ik merk trouwens een terugkerende lichte retro-toets op hier, maar ook bij 13+. Of is het toeval?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht

Maar serieus: schitterende beelden, echt.
                  Ik merk trouwens een terugkerende lichte retro-toets op hier, maar ook bij 13+. Of is het toeval?
                  Nee klopt, maar dat komt waarschijnlijk door het harde licht van de snoot
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Zalige nr 2
                    Kwijl...Kwijl ...
                    Digi-Steve

Comment

Nummerke 2 hé
                      I put the sexy in dyslexia

Comment

heel mooi weer @madmax heerlijk om je filmpje erbij te zien

grt frank

Comment

My deepest respect
                          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                            Twee is UITERMATE sensueel mooi. Perfectie ten top gedreven. Sjapo!
                            hier hetzelfde
                            I would, if I could ...

Comment

2 Prachtige foto's.
                              Mijn voorkeur gaat naar nr 1.

... en het filmpje: altijd leuk om iemand bezig te zien in studio.
                              Canon-fan
                              www.photographypace.be
                              blog

Comment

Thnx allemaal voor de leuke reacties. Zal het doorspelen aan het model
                                Groetjes, Jörgen
                                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                                X