Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wanneer gaan we hier nog eens een niet bijgewerkt model zien, met al haar foutjes , en met de foutjes van de fotograaf
want niemand is perfect, wij zouden dat wel willen maar dat is toch te mooi om waar te zijn? dat geloofd toch geen hond
trouwens proficiat voor de fotograaf en het model
Thanks
Dit is een NIET bewerkte foto. Daarmee bedoel ik dat ik geen huid heb bewerkt, of foutjes (nou ja..) in de huid heb weggewerkt. Dis is Naomi. Punt. Naomi heeft wel visagie ondergaan en dat is ook nodig. Ik shoot niet (meer) zonder visagie. Verder kan ik correct gesoepte fotos wel smaken, maar het is mijn ding niet. Toen ik de foto trok en zag op mijn schermpje van mijn toestel dacht ik "yes - de foto van de avond". En dan ben ik blij als een kind
Comment