Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Just a portrait

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Just a portrait

Model: Tamara

Re: Just a portrait

Netjes! Geweldige compo!

Comment

Nie slecht dus
      tamelijk "naturel" gehouden!
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

Comment

inderdaad een mooie foto, maar toch zou ik hem onderaan een klein beetje croppen zodat het plooitje van haar oksel en dat kleine witte dingetje onderaan rechts op de foto weg is
        Groetjes DD
        Fronstages

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
          inderdaad een mooie foto, maar toch zou ik hem onderaan een klein beetje croppen zodat het plooitje van haar oksel en dat kleine witte dingetje onderaan rechts op de foto weg is
          Ja, had idd beter geweest

Bedankt voor de reacties!

Comment

wat een ge-muggenzift.

Foto is prima, knap gedaan.
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Grande Bekijk bericht
              wat een ge-muggenzift.

Foto is prima, knap gedaan.

Sorry, maar wat een dwaas commentaar om de foto nog beter te maken. Daar heeft de TS inderdaad meer aan

Ik zal de volgende keer alleen maar waaah en oooohhh zeggen.
              Groetjes DD
              Fronstages

Comment

Oppassen met iets als 'muggeziften' te bestempelen!

Hét verschil tussen een gewone foto en een 'betere' foto zit 'm voor een groot stuk in het oog voor detail. Sweetmieke is ook al lang lid van het forum hier en op die tijd hebben we een evolutie in haar foto's gezien die echt wel de goede kant uitgaat . Dit heeft ze voor een stukske te danken aan mensen die goed onderbouwde commentaren schrijven, ook al lijken ze soms op muggezifterij. Een 'wauw' is natuurlijk plezant, maar zolang we nog niet de kwaliteit van de 'grote' fotografen benaderen, kunnen we best wat van elkaar blijven opsteken.
                My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Mooie foto.

Comment

Ik vind dat ze van onder de nagel op de kop slaat. Net genoeg om je ogen naar onder te trekken, maar niets onthullend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
                      Oppassen met iets als 'muggeziften' te bestempelen!

Hét verschil tussen een gewone foto en een 'betere' foto zit 'm voor een groot stuk in het oog voor detail. Sweetmieke is ook al lang lid van het forum hier en op die tijd hebben we een evolutie in haar foto's gezien die echt wel de goede kant uitgaat . Dit heeft ze voor een stukske te danken aan mensen die goed onderbouwde commentaren schrijven, ook al lijken ze soms op muggezifterij. Een 'wauw' is natuurlijk plezant, maar zolang we nog niet de kwaliteit van de 'grote' fotografen benaderen, kunnen we best wat van elkaar blijven opsteken.
                      Bedankt alvast voor het compliment. En inderdaad, ik heb al heel wat bijgeleerd door de commentaar van de mensen hier, die ik dan ook altijd apprecieër. Ook al is het positief of negatief... Door zo'n kleine dingetjes aan te wijzen kan ik er wel op letten

Bedankt aan iedereen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sweetmieke Bekijk bericht
                        Bedankt alvast voor het compliment. En inderdaad, ik heb al heel wat bijgeleerd door de commentaar van de mensen hier, die ik dan ook altijd apprecieër. Ook al is het positief of negatief... Door zo'n kleine dingetjes aan te wijzen kan ik er wel op letten

Bedankt aan iedereen
                        joepieee. mag ik ook ziften hehehe. Komtie:
                        Bandje zit gedraaid

Maar ff serieus: Ik vind de ogen versus gezicht (neusgat) te scherp eruit springen. En dat is geen DOF want haar borst en schouder laten veel detail zien. Ik ken je poetstechniek niet, maar denk dat de balans een tikkie skeef is.
                        Voor de rest een prima opname en uiteraard een pracht van een model
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          Bandje zit gedraaid
                          hé dat had ik niet opgemerkt sie , maar al bij al valt het heel goed mee mijn gedacht
                          Groetjes DD
                          Fronstages

Comment

Dat is nu net precies wat ik dacht. Toch heel mooi hoor
                            gegroet, Ludo

Comment

hé dat had ik niet opgemerkt sie , maar al bij al valt het heel goed mee mijn gedacht
                              LOL zei toch ook: muggenziften
                              Als je zoekt, vind je altijd wel wat.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                              X