Model: Tamara
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Just a portrait
Collapse
X
-
-
Re: Just a portrait
Nie slecht dus
tamelijk "naturel" gehouden!D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
inderdaad een mooie foto, maar toch zou ik hem onderaan een klein beetje croppen zodat het plooitje van haar oksel en dat kleine witte dingetje onderaan rechts op de foto weg isGroetjes DD
Fronstages
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk berichtinderdaad een mooie foto, maar toch zou ik hem onderaan een klein beetje croppen zodat het plooitje van haar oksel en dat kleine witte dingetje onderaan rechts op de foto weg is
Bedankt voor de reacties!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk berichtinderdaad een mooie foto, maar toch zou ik hem onderaan een klein beetje croppen zodat het plooitje van haar oksel en dat kleine witte dingetje onderaan rechts op de foto weg is
Foto is prima, knap gedaan.EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Grande Bekijk berichtwat een ge-muggenzift.
Foto is prima, knap gedaan.
Sorry, maar wat een dwaas commentaar om de foto nog beter te maken. Daar heeft de TS inderdaad meer aan
Ik zal de volgende keer alleen maar waaah en oooohhh zeggen.Groetjes DD
Fronstages
Comment
-
Oppassen met iets als 'muggeziften' te bestempelen!
Hét verschil tussen een gewone foto en een 'betere' foto zit 'm voor een groot stuk in het oog voor detail. Sweetmieke is ook al lang lid van het forum hier en op die tijd hebben we een evolutie in haar foto's gezien die echt wel de goede kant uitgaat . Dit heeft ze voor een stukske te danken aan mensen die goed onderbouwde commentaren schrijven, ook al lijken ze soms op muggezifterij. Een 'wauw' is natuurlijk plezant, maar zolang we nog niet de kwaliteit van de 'grote' fotografen benaderen, kunnen we best wat van elkaar blijven opsteken.My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.Foto's: http://www.jefjanssens.be - - - - - Blog: http://jefjanssens.wordpress.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk berichtOppassen met iets als 'muggeziften' te bestempelen!
Hét verschil tussen een gewone foto en een 'betere' foto zit 'm voor een groot stuk in het oog voor detail. Sweetmieke is ook al lang lid van het forum hier en op die tijd hebben we een evolutie in haar foto's gezien die echt wel de goede kant uitgaat . Dit heeft ze voor een stukske te danken aan mensen die goed onderbouwde commentaren schrijven, ook al lijken ze soms op muggezifterij. Een 'wauw' is natuurlijk plezant, maar zolang we nog niet de kwaliteit van de 'grote' fotografen benaderen, kunnen we best wat van elkaar blijven opsteken.
Bedankt aan iedereen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sweetmieke Bekijk berichtBedankt alvast voor het compliment. En inderdaad, ik heb al heel wat bijgeleerd door de commentaar van de mensen hier, die ik dan ook altijd apprecieër. Ook al is het positief of negatief... Door zo'n kleine dingetjes aan te wijzen kan ik er wel op letten
Bedankt aan iedereen
Bandje zit gedraaid
Maar ff serieus: Ik vind de ogen versus gezicht (neusgat) te scherp eruit springen. En dat is geen DOF want haar borst en schouder laten veel detail zien. Ik ken je poetstechniek niet, maar denk dat de balans een tikkie skeef is.
Voor de rest een prima opname en uiteraard een pracht van een modelGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtBandje zit gedraaidGroetjes DD
Fronstages
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk berichtinderdaad een mooie foto, maar toch zou ik hem onderaan een klein beetje croppen zodat het plooitje van haar oksel en dat kleine witte dingetje onderaan rechts op de foto weg isgegroet, Ludo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk berichthé dat had ik niet opgemerkt sie , maar al bij al valt het heel goed mee mijn gedacht
Als je zoekt, vind je altijd wel wat.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment