De mooiste ogen ooit...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Model Angel.
Collapse
X
-
-
Re: Model Angel.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtMijn aandacht gaat eerder naar die piercings.
Comment
-
mijn aandacht gaat uit naar het verschil in kleur van het gezicht/handen en rug.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie compositie en ... zeker ook mooie ogen.
Maar de beide piercings leiden de aandacht inderdaad vlug af.
Guy
Comment
-
Ja, over die piercings kan gediscusieerd worden natuurlijk maar ik durf echt niet vragen aan het model om die uit te doen, ook omdat dit eigenlijk letterlijk van haar deel uit maakt.
Xommy_______ Xommy ______
Lidnummer: BD0248BE
In elk geval, bedankt voor de reacties. Ik had de bedoeling om een glamourachtig portret te maken maar zo te zien heb ik mijn werk niet goed gedaan...
enfin, volgende keer beter hoop ik._______ Xommy ______
Lidnummer: BD0248BE
Oorspronkelijk geplaatst door xommy Bekijk berichtIn elk geval, bedankt voor de reacties. Ik had de bedoeling om een glamourachtig portret te maken maar zo te zien heb ik mijn werk niet goed gedaan...
enfin, volgende keer beter hoop ik.
Ik moet me bij bouk aansluiten. Mij viel meteen het kleurverschil op tussen het aangezicht en het lichaam. De piercings had ik toen zelfs nog niet gezien. Mooi stel ogen inderdaad, in een compo die me toch wel kan bekoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xommy Bekijk berichtIn elk geval, bedankt voor de reacties. Ik had de bedoeling om een glamourachtig portret te maken maar zo te zien heb ik mijn werk niet goed gedaan...
enfin, volgende keer beter hoop ik.
Jij hebt je werk prima gedaan. Een liggende plaat vind ik zelf altijd heel lastig en dat ziet er prima uit. Ook de blik en de ontspannen houding van het model is goed. Dus het belangrijkste heb je onder de knie ..
Nu nog de puntjes
Idd zijn de sierraden vaak een storen de factor bij een shoot, zo ook de bandjes.. maar dat zijn dingen die je makkelijk kunt voorkomen. Je weet het nuGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment