Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja, over die piercings kan gediscusieerd worden natuurlijk maar ik durf echt niet vragen aan het model om die uit te doen, ook omdat dit eigenlijk letterlijk van haar deel uit maakt.
Voor mij teveel storende elementen in beeld, daar zijnde de piercings, de ringen, het witte BH-bandje...
Ook de emmer blur over de huid is trop voor mij.
In elk geval, bedankt voor de reacties. Ik had de bedoeling om een glamourachtig portret te maken maar zo te zien heb ik mijn werk niet goed gedaan...
enfin, volgende keer beter hoop ik.
Wat heet "niet goed". Zo slecht is hij niet, maar alles kan beter, en de normen die sommigen (zichzelf) opleggen, liggen zeer hoog...
Ik moet me bij bouk aansluiten. Mij viel meteen het kleurverschil op tussen het aangezicht en het lichaam. De piercings had ik toen zelfs nog niet gezien. Mooi stel ogen inderdaad, in een compo die me toch wel kan bekoren.
In elk geval, bedankt voor de reacties. Ik had de bedoeling om een glamourachtig portret te maken maar zo te zien heb ik mijn werk niet goed gedaan...
enfin, volgende keer beter hoop ik.
NEEEEEEEEEEEEEEE... niet joh.
Jij hebt je werk prima gedaan. Een liggende plaat vind ik zelf altijd heel lastig en dat ziet er prima uit. Ook de blik en de ontspannen houding van het model is goed. Dus het belangrijkste heb je onder de knie ..
Nu nog de puntjes
Idd zijn de sierraden vaak een storen de factor bij een shoot, zo ook de bandjes.. maar dat zijn dingen die je makkelijk kunt voorkomen. Je weet het nu
Comment