Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wonderwall ...
Collapse
X
-
-
Re: wonderwall ...
Hmm.. volgens mij ben je met de niveaus iets teveel doorgeschotenModel heeft nu groene haren en het geheel komt redelijk flets binnen
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Echt een mooie foto!...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...
http://www.esveaa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtModel heeft nu groene haren en het geheel komt redelijk flets binnen
Comment
-
-
Lana, ik ben een fan je werk.
Maar hier heb ik een beetje moeite mee. De schaduwen e.d. zijn wat groeniger. Je bewerking bij vroegere foto's heb je duidelijker gedaan, zodat je zag wat een beetje je gevoel was op dat ogenblik.
Maar hier is het of je zat te twijfelen zodat de foto niet vergelijkbaar is met je ander werk en je een soort "vis noch vlees krijgt".
De rest van de foto vind ik knap.[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment
-
Leuke kleurtjes gebruiktMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Vooral het rechtse gedeelte vind ik knap.
Ik heb geen problemen met de kleurtjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk berichtIk heb net hetzelfde gevoel, maar als Lana bewust voor deze kleurtoon gekozen heeft dan begrijp ik haar.... voor ene keer heb ik daar nu idd bewust voor gekozen ...
walking on the edge of doubt sometimes is the best place to spent a little while ...Scotty... beam me up !!!
Comment
-
-
gewoon mooi
Vooral het rechtergedeelte, ondanks ik dit volgens mij als een foto moet zien :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtKomt zeer hard over door verlies aan midtones en x-processing.
Oorspronkelijk geplaatst door kodachromeStorend vind ik in het linkerbeeld de outline ter hoogte van heup en buik: draagt ze daar een kussen of een prothese onder?... dat zijn de natuurlijke curves van een prachtige vrouw die haar linkerbeen buigt, leunt tegen een muur en zodoende in haar rechterheup hangt
Scotty... beam me up !!!
Comment
-
pardonnez-moi... dat zijn de natuurlijke curves van een prachtige vrouw die haar linkerbeen buigt, leunt tegen een muur en zodoende in haar rechterheup hangt
Gebrek aan detail speelt hier parten.
btw: Ikveel van je andere werk.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
Comment