Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
eerlijk... ik vind dit geen geslaagde foto, om volgende redenen:
- foto is te flets qua belichting/Flits
- kleuren... er is iets overdreven met die kleuren. Dat blauw vb was in het echt zo niet neem ik aan?
- verder vind ik persoonlijk de crop van de foto te klein, had iets ruimer in beeld gemogen voor mij
- and last but not least, lachende mensen of mensen die zo wat... misterieus kijken zijn ook altijd mooier dan gewoon zo.
(uw model is niet iemand die graag voor de camera zit heb ik het gevoel)
... maar eigenlijk heb ik geen reden tot spreken, want ik heb nog nooit modellen/portrettenfotografie gedaan ;-)
Anyhow, go for the next shot! Hopelijk was dit toch usefull feedback.
@ B@rt
Alle punten die je noemt zijn zoals ze zijn. Dat is mede het gevolg van de cross-bewerking die ik heb toegepast De kleuren zijn dus overdreven of net anders dan anders het gezicht is vervlakt en ook dat is opzet. Ik vond dat bij deze foto erg passen.
Het model heeft hier precies gedaan wat ik vroeg. Ze zat heel graag voor de camera, neem dat van mij aan.
Kortom ik had niet de intente er een "gewoon" portret van te maken.
Maar zoals vaker: smaken verschillen en daar is helemaal niets op tegen.
Comment