Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
De photoshop-bewerking vind ik persoonlijk nogal slordig. De achtergrond werd blijkbaar heel grofweg wegggeshopped. Bij het wegshoppen werd zowel een deel van zijn pet als een deel van zijn haar verwijderd. De bewerking zou volgens mij veel beter kunnen en daarbij de foto ten goede komen.
Totaal mislukte PS-bewerking.
Dergelijke foto's de volgende keer misschien beter in Fotodiscussie plaatsen, zodat je meer reacties krijgt hoe het beter (lees anders) kan.
Totaal mislukte PS-bewerking.
Dergelijke foto's de volgende keer misschien beter in Fotodiscussie plaatsen, zodat je meer reacties krijgt hoe het beter (lees anders) kan.
Ik zou nu toch ook niet overdrijven hé, bujin heeft wellicht veel meer aandacht besteed aan de expressie van die man en wat aandacht verloren voor de PShop, niet iedereen kan goed uit de voeten met Pshop. Ik heb er immers ook al gezien die bijzonder knap bewerkt waren maar die totaal geen expressie uitstraalden en dan wordt de fotograaf de hemel ingeprezen. Sorry hoor Vandrofr, ik respecteer je mening wel, maar ik respecteer evenzeer Vandrofr die inhoudelijk een mooie plaat heeft neergezet, groeten, Odul
Leuk portret, uitsnede vind ook goed, over de bewerkingen is hierboven genoeg gezegd en sluit ik me bij aan.
Ik vind het de mooiste van TS tot nog toen.
Het valt me bij deze site altijd op, dat de Junior members negatief becommentarieren.
Slordig bewerkt etc. Daaruit blijkt dat ze er geen enkele verstand van hebben.
Sta nog bij 6 andere sites ingeschreven, ook internationaal, daar reageren ze als ervaren fotografen op deze foto, boven dien is dit een verkleining van een veel verkochte Poster.
Dus zal ik maar niet reageren en met mijn wijze kop schudden. Bujin
Het valt me bij deze site altijd op, dat de Junior members negatief becommentarieren.
Sta nog bij 6 andere sites ingeschreven, ook internationaal, daar reageren ze als ervaren fotografen op deze foto, boven dien is dit een verkleining van een veel verkochte Poster.
Hallo Bujin,
wil je een link geven van de sites waar deze foto zulke goede kritieken krijgt? Ben erg benieuwd naar de reacties aldaar.
Zo wijs lijk je me helemaal niet
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Beste MOD's,
Dit hebben we hier toch allemaal al eens gehoord.
Meneer Bujin is pas terug uit zijn ban en het zootje herbegint.
@Bujin, je bent vergeten te melden dat je wijze kop op al die andere sites gebannen is omdat je een onverbeterlijke ruziestoker bent.
Je hebt hier nochtans een tweede kans gekregen.
Comment