Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Circusdirecteur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Circusdirecteur

Idd Bouk......Ts geeft geen reacties meer en lacht in zijn knuistje..

ik zou zeggen Mods....dik vet slot erop..en bannen die hap weer...
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
      Op de foto ga ik geen commentaar geven, heb nog niet genoeg ervaring als junior.

Wat ik spijtig vind is dat hier wel een pak reactie's komen, wat bij mensen die echt vooruit willen soms niet het geval is.

Misschien is het beter om mindere foto's te tonen, en fel te reageren, dan krijgt ge tenminste aandacht?

Sorry, dat moest er even uit.

Vind dit wel een terechte opmerking.
      Is wel ook moeilijker om doen,nuttige info geven

Comment

Op de foto ga ik geen commentaar geven, heb nog niet genoeg ervaring als junior.

Wat ik spijtig vind is dat hier wel een pak reactie's komen, wat bij mensen die echt vooruit willen soms niet het geval is.

Misschien is het beter om mindere foto's te tonen, en fel te reageren, dan krijgt ge tenminste aandacht?

Inderdaad
        Canon eos350D - 50mm/1.8 - 60 mm macro - 17-40L

Comment

Wat valt mij op aan deze foto :
          • Er is een stuk uit de rand van de pet verdwenen.
          • Net onder de pet hangen nog enkele haartjes te zweven.
          • Er is een stuk uit de man zijn oor verdwenen.
          • Achter dit oor hangen er terug enkele haartjes te zweven.
          • De achtergrond vertoont rare vlekken die er niet thuishoren en toch de aandacht trekken.
          • De kraag van de man vertoont volgens mij artefacten (strepen naar de achtergrond toe)
          • Tijdens het wegklonen van de achtergrond (waarvoor je volgens mij de kleur van de trui hebt gebruikt) ben je onvoorzichtig geweest en heb je bijgevolg nog een stukje van de man zijn kraag gekloond. Dit is te zien bij de kin van de man (witte vlek).
          • De huid van de man is danig verscherpt dat hij de indruk van gelooid leder begint te krijgen.
          • De man houdt de blik goed vast. Hij kijkt recht in de camera.

Conclusie :
          Voor mij een oorspronkelijk mooie foto die volledig vernield werd. Ik zou u aanraden om het selecteren en klonen in photoshop grondig te herzien of eens een cursus te volgen. Uw foto's op zichzelf zijn voor mij niet slecht, maar de nabewerkingen die je hier tentoonstelt kunnen veel beter.

Off topic :
          Ik heb uw verschillende commentaren op deze en voorgaande posts gelezen. U verhaalt dat deze foto als poster werd verkocht : Ik ben blij voor u dat u dit aan de man hebt kunnen brengen, maar dit zal volgens mij dan veel meer te maken hebben met uw kwaliteiten als verkoper dan met de kwaliteit van deze foto.
          Nico Greetz u !!! :-)

Jaja ik heb nu een A77II en vind hem super !!!

Comment

url=http://imageshack.us]

Heel eenvoudig , van je eigen site, en alleen verkleind met bdSizer. Volgens mij is deze al beter dan die je zelf hier hebt neer gezet? Het is dan wel niet dezelfde , maar uit de zelfde serie.
            Last edited by Wim1960; 21 november 2007, 23:29.
            Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
            Canon eos 7D Mijn site

Comment

Ja Hendrika heeft gelijk, hier zijn al 50 reacties op geweest en er zijn mesnen zoals ik en hendrika ook denk ik, en nog zoveel andere die het moeten die met 4 of 5 reacties, terwijl wij posten in fotodiscussie om bij te leren

Met vriendelijke groeten
              Joeri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joerig1970 Bekijk bericht
                Ja Hendrika heeft gelijk, hier zijn al 50 reacties op geweest en er zijn mesnen zoals ik en hendrika ook denk ik, en nog zoveel andere die het moeten die met 4 of 5 reacties, terwijl wij posten in fotodiscussie om bij te leren
                Voila se, da's gesproken

Laat dat heerschap wat mij betreft elke dag van die gedrochten posten, who cares

Maar reageer gewoon NIET meer op eender welke post van hem...
                Die man lacht zich een breuk als hij dit allemaal leest, en hij heeft dan nog gelijk ook, vrees ik...

Dus laten we hem gewoon allen negeren, want blijkbaar komt dit toch nooit meer goed.
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Negeer, negeer, negeer.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                    Negeer, negeer, negeer.....
                    Doe jij ook niet
                    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                      Doe jij ook niet
                      Ik probeer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                        Ik probeer
                        Je kan het niet laten om niet te reageren he
                        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

de meest pertinente opmerking die ik hier las !
                          Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
                            de meest pertinente opmerking die ik hier las !
                            ...of misschien moet ge iedereen die slechte commentaar op uw foto's geeft, gewoon beginnen af te blaffen.

JanMetDePet
                            Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                              Hallo Bujin,
                              wil je een link geven van de sites waar deze foto zulke goede kritieken krijgt? Ben erg benieuwd naar de reacties aldaar.

Groet,

Ed
                              Hier word hij kennelijk afgelikt

http://www.digireflex.nl/viewtopic.p...hlight=#103018

Comment

Working...
                              X