Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Blijkbaar valt dit werk bijzonder in de smaak, daarom nog twee beelden één met de Artist der bij, " Daisy Van Winkel " uit Bonheiden.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
vind ze beide prachtig zowel de foto's als de painting, jammer dat ik er niet kon zijn deze keer
Zelfde gedacht. Was er vorige jaar wel bij, deze keer niet "wegens omstandigheden". Fotos van vorig jaar vind je trouwens nog op mijn site onder events".
Ben er ook geweest en wanneer ik deze pics zie durf ik mijn foto's helaas niet publiceren.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
OK, het kunnen mooie foto's zijn, maar voor mij is het nogmaals een bevestiging van waarom ik bodypaint maar niks vind...
No offence
Je hoeft je daar niet voor te verantwoorden hoor, ieder zijn voorkeur.
Ik hou bijvoorbeeld niet van voetbal !
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment