Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bodypaint 2007 te Putte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bodypaint 2007 te Putte

o ja 2 de voor mij absoluut!!
    graag meer !!!

Comment

Idd de tweede is super!!

Comment

2 mooie werkjes.
        Mogen we ook weten wie de painter(s) was/waren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johnny1 Bekijk bericht
          o ja 2 de voor mij absoluut!!
          graag meer !!!

Blijkbaar valt dit werk bijzonder in de smaak, daarom nog twee beelden één met de Artist der bij, " Daisy Van Winkel " uit Bonheiden.

MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

vind ze beide prachtig zowel de foto's als de painting, jammer dat ik er niet kon zijn deze keer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
              vind ze beide prachtig zowel de foto's als de painting, jammer dat ik er niet kon zijn deze keer
              Zelfde gedacht. Was er vorige jaar wel bij, deze keer niet "wegens omstandigheden". Fotos van vorig jaar vind je trouwens nog op mijn site onder events".
              natwork.be

Comment

Bijzonder mooie en geslaagde foto's!

Ben er ook geweest en wanneer ik deze pics zie durf ik mijn foto's helaas niet publiceren.
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

OK, het kunnen mooie foto's zijn, maar voor mij is het nogmaals een bevestiging van waarom ik bodypaint maar niks vind...

No offence
                  Groeten Dirk
                  Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                    OK, het kunnen mooie foto's zijn, maar voor mij is het nogmaals een bevestiging van waarom ik bodypaint maar niks vind...

No offence
                    Je hoeft je daar niet voor te verantwoorden hoor, ieder zijn voorkeur.
                    Ik hou bijvoorbeeld niet van voetbal !

MVG, Jeff
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                    X